Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19681 til 19700 af 42009
-
Aminosyre
ForumindlægHej Man hører jo, at der findes 20 aminosyrer i alt, hvor 8 af dem er essentielle og skal komme via. maden. Mit spørgsmål er, hvor resten 12 aminosyre kommer fra? Altså hvordan dannes disse i kroppen? -
Det Arabiske Forår
ForumindlægEr der nogen som ved hvornår det arabiske forår startede og hvorfor det hedder som det gør? -
Afgansprøven please hjælp DANSK
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg aner ikke en dyt om penselstrøg osv. Er der nogen der kan fortælle mig om penselstrøg på dette billede. Billedet hedder Danmark af Peter Carlsen :-) Goggle linket var mega langt så jeg har forkortet det. http://adf.ly/p1JeD Tak på forhånd... -
9. Klasses eksaminer
ForumindlægHej. Jeg er på vej mod eksaminerne og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan de eksaminer foregår i 9. Klasse. Jeg skal op i dansk, engelsk, kristendom og fysik. Har i nogle gode råd til eksaminerne og hvad man skal læse op på? Mvh kinna -
hjælp!!
ForumindlægHej Må man godt have et resume af den tekst man har, med op til dansk mudnlige eksame prøveform B -
Fejlbedømt karakter.
ForumindlægHej alle jeg fik 7 her til spansk skriftlig eksamen og føler jeg er blevet fejlbedømt,da jeg normalt altid får 10/12 i mine afleveringer og det var også det jeg fik til årsprøven. Kan nogle rette mine fejl og bedømme en karakter? Mvh Sebastian -
Fysik dispo! God dispo eller hva?
ForumindlægSom spørgsmålet siger, er dispositionen god? -
HjÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig hvad dette billeder viser og fortæller -
Nystartet blog om medicinstudiet (SDU)
ForumindlægHej alle Jeg oprettede for kort tid siden en blog om medicinstudiet på SDU. Selvom der ikke er mange ting endnu. Jeg vil gerne høre hvad folk synes jeg skal blogge om, som i kunne bruge som interesserede i studiet! Så hvad kunne i tænke jer? I kan finde bloggen her: http://teodo.wordpress.com/ ... -
Redegørelse af en novelle
ForumindlægHvordan starter man en redegørelse og hvordan skriver man egentlig en? Har læst om at det ikke skal være kronologisk. Og at man skal tage de vigtiste ting fra novellen og skrive om dem! Kan det passe? Tak på forhånd og hav nu en dejlig aften. -
skal finde trykket
ForumindlægHej Jeg skal vælge mellem, at få foden kørt over af en bil eller at blive trådt over tæerne af en kvinde med stilethæle. Jeg ved ikke hvilken jeg foretrækker, da jeg ikke ved hvilken der gør mest ondt. Jeg skal selv finde på nogle realistiske tal på dem og regne trykket ud. Jeg ved at jeg ska... -
GOF- Test
ForumindlægHejsa jeg har brug for hjælp til opgave 12 i opgavesættet, jeg har udregnet de forventede værdier og har skrevet de observerede værdier ind på min lommeregner det samme har jeg gjort med de forventede og jeg fik en p-værdi som er noget med E -
Varmefylde
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg er lidt i tvivl om det er rigtigt.. Jeg håber i vil hjælpe mig :* Opgave 1: En metalblok vejer 2,5kg. En måling viser, at når blokken får tilført en energi på 62,2kJ, stiger dens temparatur fra 15 grader til 70 grader. a) beren metalblokkens varmefylde. b) Hvilket me... -
Herman Bang
ForumindlægJeg er i gang med at besvare et sprøgemål, men er kommeti tvivl - nogen der kan hjælpe ? Spørgsmålet er såledeles : Hvorfor tror du Herman BAng beskæftigersig såmegey med destille eksistenser ( deoversete mennesker ), og hvorfor finder han medfølelser frem hos os læsere ? -
1 polet afbryder og faseledning samt trykledning
ForumindlægFaseledningen skal vist i klemmen med pilen indaf og trykledningen på klemmen med pilen udaf, som jeg har fået at vide, men hvad er meningen bag det? Jeg forstår det som, at man trykker på trykknappen, og så forbinder den pilen indaf og pilen udaf på den 1 polet afbryder som ses på vedhæftet bill... -
1.g igen næste år
ForumindlægHej Jeg går på en htx gymnasium 1.g ligenu og vil gerne skifte til en stx, men min studievejleder siger at jeg først kan skifte til en stx næste år som 1g. Hvis jeg dropper ud fra htx ligenu er det så mine 9.klasse karakter der tæller eller hvordan er det, og ville der ske nogle problemer i forho... -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej jeg går i 8. klasse. Jeg leder efter et gymnasium med et højt faglig niveau og traditioner. Har i nogle foreslag? Jeg har kigget meget på Herlufsholm og den er jeg ret interesseret i. Ved i noget om den, om den er god eller dårlig? -
tilnærmet
ForumindlægHvad vil det sige at beregne en motors strøm tilnærmet? -
Fsa matematik december?
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem FSA i matematik. Fik I december eller maj i færdighedsregning og problemsløsning?? -
Alkohol
ForumindlægEr at bestemme en ukendt alkohol ud fra følgende egenskaber: ? Densitet ? Kogepunkt Primære, sekundære og tertiære alkoholer har forskellig oxiderbarhed. I denne øvelse skal du påvise forskelligheden med permanganat som oxidationsmiddel. 1. Udførlig hypotese, hvori det klargøres, hvad der forve...
