Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 19701 til 19720 af 141881
  • cirklens ligning og afstand

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe , har lavet det meste af de to her opg., men ved ikke hvordan jeg skal gøre dem færdige? Link: http://peecee.dk/upload/view/105651
  • Snart terminsprøve hjælp!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart have terminsprøve(onsdag). Jeg går i 8.klasse, og jeg tænkte hvis nogle af jer vidste hvad jeg skulle træne/øve mig på eller hvad jeg skal op i. Jeg skal have 1 time færdighed, og 3 timer problemregning.
  • Hjælp til synops

    Forumindlæg
    hej jeg ville lige spørge hvordan indrager jeg en film i min synops jeg skal skrive om The Insider.. som handler om tobaks industrien.. men hvad skal jeg skrive om? da ikke hvad den handler om osv ?
  • Indianerne?

    Forumindlæg
    Hejsa:) Er der nogle herinde der har skrevet om Dakota indianeres ritualer, f.eks soldansen?
  • En lille hjælp Tak:)

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D
  • Rigtig beregnet? REsulterende kraft

    Forumindlæg
    a. m = 625 g F2 = 0,25 N F1 = 0,75 N Da F1 og F2 virker i hver sin retning har vi: Fres = (0,75N) – (0,25N) = 50 N (mod F1 retningen) b. a = 1,5 m/s^2 F1 = 0,10 N m = 250 g For at finde F2, beregner vi følgende (250 g) * (1,5 m/s^2) = (F1 + F2) 375 g/(m/s^2) = (F1+F...
  • hjælp HJÆLP

    Forumindlæg
    hjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang.
  • Skriftlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til skriftlig årsprøve i matematik. Derfor vil jeg lige høre om der er nogle der kan komme med nogle råd, eller evt. fortælle lidt om sådan en prøve. Mvh Louise
  • Råd søges til første fysikrapport!

    Forumindlæg
    Som det fremgår af overskriften skal jeg så småt igang med min første fysikrapport (Fys B), eller rettere 3 rapporter. (Der var 3 forskellige emner). Vi skal skrive rapporterne med udgangspunkt i nogle forsøg samt teorien bag, emnerne var: - Brydningsloven - Spektralanalyse - Lysets brydning g...
  • Hjælp til rapport skrivning

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en meget nem måde at skrive en kemi rapport på? jeg har nemlig aldrig skrevet en rapport før. Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig..
  • Herman Bang

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, som kan hjælpe til et kort referat af novellen "Hjemme" af Herman Bang? Er ikke sikker på jeg forstår historien ret. :)
  • Eksamensopgaver i fysik fra 2007!!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har lavet eksamenssættet i fysik fra 2007? Hvis der er nogen herind, der har, så vil I være venlig at sende den til mig så hurtigt som muligt(inden ondsdag)?? Tusind tak på forhånd!
  • Bedømmelse i mat

    Forumindlæg
    Hvad bliver der bedømt på i srp'en i matdelen? Har i en liste eller noge lignende?
  • Diskussion

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk?
  • En retter, Please ?

    Forumindlæg
    Nogen som vil kigge min dansk aflevering på. 1,5 igennem for stavefejl og forkerte formulerigner, kunne være rigtig rart? Tusind tak på forhånd.
  • Et barn og en mus

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har læst et barn og en mus af H.C.Branner og har lavet en analyse og fortolkning af den.. er gået helt i stå, please hjææælp:)
  • eksamen

    Forumindlæg
    kan jeg få nogle links til matB tak på forhånd
  • Fremstilling og indstilling af 0,1 M NaOH

    Forumindlæg
    Skal skrive teori om det .. Og jeg aner ikk hva jeg skal skrive i det afsnit
  • studentereksamen i engelsk B

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle herinde som vil give mig lidt respons på min stil som jeg skrev til studentereksamen i engelsk B. Bare nogen kommentarer og evt en karakterer. her er den: I have chosen section A, which is about smoking. I will give an outline of the different positions on the smoking ban whic...
  • Dansk og psykologiske teorier

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og skal op i morgen i AT og så kom jeg til at tænke på om man godt må bruge psykologiske teorier i en fortolkning i dansk?