Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19721 til 19740 af 154719
-
GÆLDER ÅRSKARAKTEREN HVIS EKSAMEN
ForumindlægHej Jeg går på STX (1.g) og har afsluttet musik på c-niveau, som jeg skal til eksamen i her til sommer. Gælder årskarakteren jeg fik så eller slettes den så bare og erstattes af den karakter jeg får i min eksamen? -
LEJ EN HISTORIE LÆRER
ForumindlægHej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher -
gennemsnit for at komme på uni
ForumindlægGodaften alle sammen. Jeg har planer om at læse dansk og historie (måske) på uni efter end gymnasie, for derved at bliver underviser på et gymnasium.. Er der nogle der ved om der er nogle snit man skal have for at komme ind og læse, eller skal man bare have en bestået stx? (og ja har søgt :) ... -
Spansk eksamen
ForumindlægHejsa jeg laeser paa STX og skal tr;kke spansk 24 timers eksamen i morgen d. 20. juni og skal op til eksamen d. 21 juni. Saa vil lige hore om der ikke var en som kunne hjaelpe mig. Betaler ogsaa gerne. -
Tilbyder hjælp til spansk-eksamen. Modersmål.
ForumindlægHjælp til spansk-eksamen (f.eks. stx) eller andet tilbydes. Hjælp til 24-timers mundtlig prøve tilbydes. Hjælp til skriftlige eksaminer tilbydes. Hjælp til andre spanskrelaterede opgaver/eksamener tilbydes. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk##. -
Kvikbonus 2017
ForumindlægHej. Jeg har haft en debat med min familie vedrørende kvikbonus. Umiddelbart er vi i tvivl om, hvorledes den vil påvirke min årgang. Jeg bliver student i 2017 fra STX. Er der nogen, der kan hjælpe? :) -
Matematik b, lommeregner?
ForumindlægHej derude Jeg er lige startet på stx, og skal have matematik b. Jeg har derfor brug for en lommeregner, men den er utroligt dyr. Har hørt man kan downloade lommeregneren "Texas Instruments Ti89" nogle der ved hvordan og hvor man finder denne? -
HJÆLP -HASTER
Forumindlægåh åh. matematikaflevering - men jeg er ikke just en haj til matematik. er der en, der vil hjælpe mig? det er opgave 1.005 fra Stx B: bestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x)= x^3+k*x^2-3*(-2)+6 -
Fuld pensum og eksamenssnit
ForumindlægHej! Når man selv vælger at gå op i fuld pensum i et fag på studenterkursus (stx på to år), bliver alle ens årskarakter så "slettet"? Og er det så kun ens eksamenskarakter der gælder som ens snit? - og de fag man ikke skal op til eksamen i,tæller de årskarakter med når man beregner... -
mht studieretningsprojekt
ForumindlægHej Jeg skal som studieretningsprojekt (det nye SSO på stx) skrive om immunforsvaret. Jeg har biologi som hovedfag, men vil også inkludere kemi som fag. Nogle der har lidt gode ideer til hvad der i kemien kan være relevant i forhold til immunforsvaret...??? På forhånd tak :) -
Studieretning for pilot og detektiv
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvilken studieretning der er bedst at tage på STX, når man gerne vil have et job som pilot eller detektiv. Hvilken studieretning er så bedst at tage, og/eller er det godt at tage nogle specifikke fag på gymnasiet? Tak på forhånd! :) -
Hvor mange afleverings-timer?
ForumindlægHeii allesammen (: Som overskriften indikere, ville jeg blot vide, hvor mange timer er det nu som (alle) lærere på skolen, må afsætte til afleveringstimer? - jeg fik det at vide engang, men kan ikke lige huske det helt .. Jeg er forresten almindelig stx-studerende som går i 1.g .. -
Optagelse.dk
ForumindlægJeg forstår ikke lige nedenstående del på det vedhæftede billede. Jeg skal søge videre på en videregående uddannelse, men jeg er lige gået i stå her. Er der en venlig sjæl som kan forklare mig, hvad der menes? :) Jeg har lige færdiggjort STX -
Hjælp Mega vigtigt!
ForumindlægJeg skulle lige høre om jeres mening. En skoleelev hvis genemsnit er på 4 og som ikke får mere end 4, skal til at vælge gymnasium! Hvad ville i anbefale til sådan en elev? HHx, HG, HTX eller STX eller noget helt andet? Og vedkommende tinker seriøst til alle fag! -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej :) Jeg har fåget besked om, at jeg skal til en optagelsesprøve til stx. Jeg har et gennemsnit på 10 og 7, men problemmer med dansk, så jeg ville spørge om hvad er en optagelsesprøve, og hvad skal jeg gøre for at komme vidre??? Hvad er chancen for at blive instillet i et gymnasie? -
Eksamen skriftlig
ForumindlægHvad kan jeg forvente af engelsk skriftlig eksamen i morgen (går på hf). Har STX ikke været oppe? og får vi så samme emne? nej vel. Nogen ideér til hvad emnet kunne være i morgen? -
Beregning af gennemsnit HFe
ForumindlægHej studieportalens eksperter :) Hvordan kan jeg beregne mit gennemsnit når det er HF enkeltfag ? Det eneste jeg kan finde er til 2-årig HF og STX. Jeg skal nemlig bruge det til at finde ud af hvor meget jeg skal have i karakterer i de forskellige fag for at have gennemsnittet til tandlæges... -
Optagelse på FG HASTER
ForumindlægHej Jeg vil gerne ind på Frederiksberg gymnasium (STX)efter sommer og jeg jeg os udfyldt optagelse.dk, men jeg ved ikk om FG vil ha et "fedtebrev" ved siden af. Er der nogen der ved noget om det?? -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
Afrundet karaktersnit?
ForumindlægDer afrundes på mit eksamensbevis (STX) til en decimal, men bruger universiteterne flere decimaler, når man søger ind? Så en med 10,44 kommer ind før end med 10,38? Hvis der nu er mange med 10,4 i snit afrundet. Tænk ikke på at man kan komme ind overalt med det snit.
