Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19721 til 19740 af 34450
-
gæring
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Analyse
ForumindlægJeg er lige nu i gang med tysk eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til analyse af en sætning: Ich besuche SILVAN ein langer Samstag, weil der Supermarkt ein Sonderangebot auf Farben hat. -
Haster!
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen imorgen i Biologi - b. Har stærkt brug for hjælp. Disse figurer siger mig ingen ting! Figurene er vedhæftet i den vedlagte fil. Håber i kan hjælpe mig. Tusind tak. -
NOGEN SOM HAR LAVET EN FREMLÆGGELSE OM MANGO PÅ SPANSK?
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op til eksamen i morgen i spansk. Ville høre om der var nogen som har være oppe i MANGO eller lavet en fremlæggelse om dem? Har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke er ret godt til spansk. Håber der er nogen som kan hjælpe mig! -
HJÆÆÆÆÆLPPPPPPPP "NAZISTERNES MAGTOVERTAGELSE"!
ForumindlægHvad betyder "Nazisternes magtovertagelse?" Altså hvad er det, det går ud på. - Og at jeg nu til eksamen skal sammenligne det ud i samfundet. Så skal jeg ku sammenligne det på hvordan det var før i tid , og hvordan det er NU! -
alkohol
Forumindlæghej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på -
Ærgerligt, ærgerligt
ForumindlægHej folkens, jeg skal op til mdl eksamen her på tirsdag, og jeg kan ikke finde mine notater om Lone Hørslev's digtsamling Ærgerligt, ærgerligt, en eller anden der har det, og gider sende ? -
karakter??
ForumindlægHej allesammen! Jeg har i engelsk årskarakter fået 10 10... men her i eksamen fik jeg 7.. og engelsk vægter 0.75 Men hvad skal det sige?? Jeg forstår det ikke rigtigt.... tak på forhånd... -
HASTER!! Mundtlig biologieksamen A
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd -
Nogen der har eksamenstekst fransk fortsætter B-niveau?
ForumindlægHej Jeg vil mægtigt godt se, hvordan en eksamenstekst til 24-timers eksamen i fransk fortsætter B-niveau. Er der én, der kan hjælpe, takker jeg mange gange på forhånd. Sincèrement Thomas -
Et hurtigt svar..?
ForumindlægHej jeg skal op i fysik C om nogle timer og vil gerne lige vide hvad cencor evt. kunne finde på at sporge om i den anden del af min eksamen. Emnet som jeg har trukket er Faseovergange og Energiomsetning. -
Designerbørn og etisk positioner
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen i morgen, og vil høre om der er nogen der har nogle bud på, hvad de enkelte etiske tradioner (pligt, nytte og tabuetik) mener om fænomenet designerbørm? På forhånd tak. -
Klokkeblomst..
ForumindlægHeeej Allesammen! :D Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad der er modsætningsforhold der er i klokkeblomst? Jeg skal til eksamen d. 9 så det ville være en stor hjælp hvis i ville hjælpe mig. Venlig hilsen Hoda. -
Lineær funktioner
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik eksame på mandag og har brug jeres hjælp! spørgsmålet lyder således: " Redegøre for det matematisk modelbegreb. Du skal komme ind på lineære modeller, regression og andvendelsesområder." -
Vilkårlig trekant
ForumindlægHej studieportalen. Jeg kan trække dette spørgsmål til eksamen: Gør kort rede for de væsentligste størrelser i en vilkårlig trekant. Hvad er det helt konkret jeg skal gøre? Beskrive hvilket? -
Hvad vil det sige at en funktion er differentiabel i et punkt?
Forumindlæghej folkens sider lige og er ved at forberede mig til min matematik eksamen.. og i et af spørgsmålene skal jeg forklare hvad det vil sige at en funktion er differentiabel i et punkt! håber i kan hjælpe mig. -
næringssalte
Forumindlæghej jeg er igang med mit eksamens spørgsmål og jeg er usikker på en af spørgsmålende "Diskutere hvordan overforbrug af næringssalte kan have uheldige virkninger." jeg er sådan lidt lost i spørgsmålet. -
Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? - AP
ForumindlægHejsa, jeg er ved at læse op til Almen Sprogforståelses eksamen. Jeg har blot et lille sprøgsmål. Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? På forhånd tak :D -
Hvilken form for demokrati ?
ForumindlægHej folkens Jeg skal til samfundsfags eksamen imorgen, og jeg har lige brug for noget hjælp folkens :) Hvilken form for demokrati har Danmark ? , såsom; direkte demokrati, repræsentativ demokrati eller noget helt andet ? -
hej .
Forumindlægjeg skal op til biologi eksamen imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp , min spørgsmål lyder sån. - Beskriv Hvilken indvirkning hormonforstyrrende stoffer kan have på kønsudviklingen af et drengfoster . Tak på forhånden
