Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19741 til 19760 af 321608
-
Vigtigt !
ForumindlægEr der nogen som har den skriftlige prøve fra sidste år i dansk på A-niveau? -
Engelsk stil
ForumindlægEr der nogle der gider at rette min stil på 1 ½ side? -
Mening vs Holdning
ForumindlægHvad er forskellen på ; At have en holdning og At have en mening Er der overhovedet en forskel!? Eller er de synonymer -
ligning
Forumindlæghej hvordan løse man den her ligning ved hjælp af log eller ln. 3*2^2x-7*2x^2+4=0 -
Den induktive metode
ForumindlægHvordan bruger man den induktive metode i matematikken? Man går vel fra et eksempel til noget, der er generalt, men kunne I evt. komme med et eksempel, så jeg bedre forstår det. -
Strålegang
ForumindlægHej! Vi har fået en opgave for, som vi er gået lidt fast i :/ Så ville høre om i ikke kunne give nogle hints til hvordan man laver skidtet :) Det er opgave 6 strålegang i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-7-1.pdf Mvh. Klas -
potensuvikling
Forumindlæghej er der nogen der ved hvordan man beviser en potensfunktion? og hvordan man beviser en eksponentiel funktion? tak på forhånd:) -
Analyse af nytårstale..
ForumindlægHej alle.. Nogle der har analyseret en nytårstale før, som har lyst til at hjælpe :( ?? -
Holdninger til globalisering
ForumindlægHeej Hvad synes i om dette udsagn: Hvis man føler sig truet på sit erhverv, hælder mere til skeptikerne og derfor nedtoner betydningen af globaliseringen? Der skal komme så mange meninger som muligt . På forhånd tak -
Synopsis og talepapir eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til 24-timers eksamen i dag og jeg har lige et spørgsmål: Skal man både lave en synopsis OG et talepapir, eller skal man bruge synopsen som talepapir? -
Batteri
ForumindlægHar lige et spørgsmål angående batteri og dets modstand. Hvornår er et batteri dårligt? Hvis man nu har en graf der er meget stejl? på forhånd tak :) -
Hvad forventes til den mundtlige Fysik A eksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvor meget i dybden man skal gå med tingene i den teoretiske delopgave. Eksempelvis redegører jeg generelt for en masse formler, men jeg laver ikke beregninger af gode grunde. Er det nødvendigt at få udledt nogle formler eller er det usædvanligt? -
Stokastisk variabel
ForumindlægHvad er forskellen på diskret og kontinuert stokastisk variabel? -
Terror i medier
ForumindlægHej. Er der en sød sød person der har tid til at rette min dansk stil som skal afleveres senere. Håber virkelig der en der har tid til det. :)) -
Hvorfor har jeg uren hud? :(
ForumindlægHej!Jeg har hørt at her hjælper man alle enhver inde på denne hjemmeside!Jeg ved godt at det jeg skriver ind ikke har noget med lektiehjælp af gøre men jeg har et problem og det er at jeg har uren hud! Men hvorfor har jeg uren hud i forhold til alle andre teenager? De kalder mig øgenavne og det g... -
Bølger, der rammer en parabol
ForumindlægVille alle slags bølger (lys, lys), der rammer en parabol, blive reflekteret til fokuspunktet i parabolen, ligegyldigt hvilken indfaldsvinkel de har? Gælder det også, hvis man taler om en parabel (dvs. parabol i 2d)? Og hvordan kan men bevise det? Ved trigonometri/geometri? -
Bijektion
ForumindlægJeg vil gerne vise, at der er bijektion mellem mængden B = {n+m*√2 | n,m∈Z} og de naturlige tal. Hvordan griber jeg det an? Altså så jeg viser, at mængden er tællelig, eller er jeg helt galt på den? -
Trapez og vinkler
ForumindlægJeg har en trapezet. Jeg har alle siderne, men jeg skal udregne vinklerne.Nogle der kan give et hint? -
Aerob kapacitet
ForumindlægEr der nogen som kan forklare hvilken betydning Aerob kapacitet har for udøvelse af sport? -
Behøver man?
ForumindlægHej.. Behøver man en perspektiveringen i en større opgave? Hvis ja; kan i forklare lidt nærmere om hvordan man skal gøre?
