Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19761 til 19780 af 145363
  • Matematik fp9 problemregning 2021

    Forumindlæg
    jeg har brug for hjælp. jeg har været syg hele ugen og har denne problemregning for til i over morgen. er der nogle der kan hjælpe?
  • fs10 december 2013 matematik

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med en matematik fs10 december 2013 , retteark eller noget? :-)
  • fp9

    Forumindlæg
    hej, Jeg glemte at skrive opgavenumret på min aflevering i dag (eksamerne i 9. klasse) vil dette trække meget ned?!
  • matematik papir opg

    Forumindlæg
    nørre skole bruger 1000 pakker A4 papir til printere og kopimaskiner om året. der er mængderabat, så prisen er 16kr. ekskl. moms for en pakke. momsen er 25 procent 1.1beregn momsen i kroner for en pakke inkl. moms 1.2hvor mange procent udgør momsen af den samlede pris skolen får et tilbud et t...
  • SSO - Helle og Aidt

    Forumindlæg
    Hej, hej.. Sidder lige og hygger med lidt skrivning af sso...hmmm.. Tænkte bare på om der er nogen der har nogle eksempler på indledning til opgaver á la denne?? Er lidt i tvivl om hvad der skal stå - og også gerne eksempler på konklusion... Skal man skrive den problemformulering man fik udleve...
  • eksamensopgaver i mat

    Forumindlæg
    hej... ville bare lige høre, om der er nogen som ligger inde med nogle opgaver fra den her bog: "vejledende eksempler på: eksamensopgaver i matematik, gymnasiet matematisk linje 1-årigt forløb til a-niveau"så må I meget gerne kontake mig, da jeg er meget interesseret...mvh morten
  • Danskopgave 1.g

    Forumindlæg
    En danskopgave skrevet om Hans Schergigs roman "Det forsømte forår". I opgaven er der en indledning, kort om Hans Scherfig, et kort resume, en personkarakteristik, om Hans Scherfigs fortølleteknik, en perspektivering og en afrunding.
  • Udregning af V udfra pH-værdi

    Forumindlæg
    Jeg har fået flg. opgave af min lærer:En HCl-opløsning har en pH på 1,3. Der tilsættes 0,3 L 0,1 M NaOH, hvorved pH ændrer sig til 12,2.Hvor mange L HCl var der oprindeligt?Kan det passe, der var 0,383 L?
  • bioopgave

    Forumindlæg
    hej.er der nogle der har tid/lys til at læse en tre siders lang opgave igennem for mig. bare lige for at tjekke om det ikke er helt forkert det jeg har skrevet.? den er 2 sider lang og jeg kan sagten sende den over mail.
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej jeg har valgt at skrive om ægyptisk matematik. Men jeg har fundet nogle bøger som jeg har taget fra en andens litteraturliste er det snyd at man låner de samme bøger, men skriver sin opgave selv og ikke det samme?
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!Jeg henger i meget tyndt tråd.... Skal have skrevet 2, g's opgave, og aner ikke hvad jeg skal skrive om...Det skal være Dansk eller Historie...(bvadr) er der nogen der kan hjælpe???Det ville være super fedt!!!
  • SSO

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg sidder med min SSO og kommer i tvivl om jeg skal skrive de opgaver som jeg har fået givet på billag ind med mine udregninger? Altså skal jeg skrive dem først og derefter udregne eller skal jeg bare referere til mit billag??
  • SSO kost og ernæring

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og skriver sso i biologi om kost og ernæring. ville bare lige høre om jeg kunne få lavet en aftale med nogle biologi-eksperter herinde der kunne have lyst til at læse min opgave når jeg nu engang bliver færdig???
  • DP Konkurrencen

    Forumindlæg
    DP Konkurrencen er en ny konkurrence, som I kan deltage i. I skal blot løse en opgave, som jeg vil ligge i et indlæg med titlen "DP-Opgave". Når konkurrencen er slut vil jeg afgøre vinderne og vinderen. (Det er naturligvis dem, der har klaret sig bedst). God fornøjelse!
  • Batteridrevet skruetrækker

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg mangler frygtelig meget fysik afleveringen fra august 2006, men på mit ark står der godt nok også 2006-7-2 Opgaverne er: Batteridrevet skruetrækker Eurostar Lufttrykket i en flykabinde Barringermeteoritten Kortere halveringstid Magnetar Håber virkelig der er nogen der kan hjæl...
  • Point skriftlig mat eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at finde ud af hvor meget der egentlig skal til for at bestå skriftlig mat eksamen på A-niveau.. Er der nogle der ved hvor mange point man skal have for at bestå? og hvor mange opgaver det ca. svarer til at man skal regne rigtigt? Kunne være meget dejligt af få et lille indtry...
  • Skriftlig eksamen, hvad synes I?

    Forumindlæg
    Så er det overstået... Jeg havde opgave 3:pop/rock, men synes godt nok ikke den var sååå god igen.. I hvert fald irriterende med et nummer, jeg kendte i forvejen. - og den der tone til sidst var da bare mærkelig ??? Endvidere mærkeligt, at der ikke var nogle skalafremmede akkorder..
  • Traditionelle højre - venstre skala

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave i samfundsfag at gøre rede for den traditionelle ideologiske højre - venstre skala og skal placer de vigtigste partier på denne. Nogen, der har en ide om hvordan jeg skal gribe dette an? Jeg har ingen ide om hvordan partierne er placeret på den omtalte skala.
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan kan man lave om paa navn i opgaverne man downloader og retter i teksten ? hvis nu vi siger den er downloaded og saa kommer teksten frem .. der staar et andet navn og alt det.. hvordan kan man rette det hele saa det lisom bliver ens eget ?
  • Pyramiderne i ægypten..

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at skrive om Ægypten i oldtiden som min anden års opgave. Jeg har valgt at skrive om pyramiderne. Ville hører om der er nogler der har forslag til problemformulering og om der er nogle der har gode links og forslag til bøger.