Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19781 til 19800 af 35409
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal snart til terminsprøve. er der nogen der ved hvilke eksamenssæt man får :).. hehe har bare hørt at man for det samme sæt som de fik til eksamen sidste år.. holder det vand
  • Forklaring på reaktion

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen komende tirsdag i en rapport om aluminiumsfarvning. Hertil bruges elektrolyt bestående af 12% svovlsyre. Hvordan forklarer jeg reaktionen 2Al + 3H2O => Al2O3 + 3H2
  • Hvad er en synopsis?

    Forumindlæg
    Hej Vi har fået at vide at vi skal tænke på et emne til vore synopsis til fransk eksamen (9. klasse). Men hvad er det? Og hvor lang eller kort bør den være?? Takker på forhånd :]
  • Hvad er ligningen for anaerob respiration?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i biologi, men kan ingen steder finder formlen/ligningen for anaerob respiration, hvor der dannes mælkesyre. På forhånd mange tusinde tak for svar
  • Hjælp til prøveeksamen

    Forumindlæg
    hej er der en som kan hjælpe mig jeres prøve eksamens afleveringer til finansøkonom uddannelsen. Jeg har brug for at øve mig til forberedelse når jeg skal op til prøveeksamen. Det skal være en som har læst til finansøkonom fornyligt.
  • Opgavesæt for stx 2008

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh.
  • Hjælp til MatA uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Opgaverne står her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdfHvordan løser jeg opgave c og f - dog især c.Håber I vil hjælpe!!
  • Radioaktivitet!

    Forumindlæg
    Nu mangler jeg kun den sidste opgave :)Den er omkring radioaktivitet, og der er en tegning. Det er opgave 8 på følgende link http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdfHjælp!?
  • hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej folkens skal bruge noget hjælp til mine matematik opgaver vi har fået en aflevering til den 20.11.15 det er eksamens sættet fra den 31. august 2012 vi skal lave alle opgaverne håber på hjælp virkelig :)
  • essay

    Forumindlæg
    heyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak..
  • Terminsprøve 2009

    Forumindlæg
    Jeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe?
  • FSA - Matematik & Dansk

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg står i den stituation at jeg skal hjælpe en bekendt med at læse til eksamen i folkeskolen. -Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde inspiration til dette?? Alt har interesse!! På forhånd tak
  • en svær opgave

    Forumindlæg
    Hey er der nogen der vil hjælpe mig eller give mig nogle hint til at løse den opgave, opgaven finde på siden:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdf
  • enhedsomregner

    Forumindlæg
    Hej er det nogen der kender en enhedsomregner der kan bruges offline til skriftlig fysik eksamen? Sådan en der kan regne fra cm^3 til m^3 osv :)
  • Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hej.. er der ikke nogen der lige vil gi nogle hint til hvordan jeg kan løse sådan en opgave??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/hn99aab.pdfDet er opgave tre med trekanten ADE??
  • Ensvinklede trekanter

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-8-SF-UD.pdf?menuid=150560Er der nogen der vil hjælpe mig med opg. 8 i ovenstående sæt?Mvh. Anna
  • Gratis notater online

    Forumindlæg
    Jeg vil bare lige give linket til en side, hvor der lægger en hel del notater fra alle mulige fag fra 2.g og 3.g. Det kunne måske være nyttigt for nogle, specielt her op til eksamen: www.gratisnotater.hpkegle.dk
  • Synopse?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forælle mig, hvordan en synopse skal opstilles, (et eksempel kunne være fedt) Og hvor mange sider skal den være på. Og hvis du selv har lavet en til en tysk mundtlig eksame, må du meget gerne sende den. Det er kun til brug af inspiration ;) Tak på forhånd.
  • HJÆLP! Skole noveller?!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet: Skole til dansk-mundtlig eksamen og jeg kender ikke nogle noveller/digte som handler om skole???!!! Er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Er det rigtig at man normalt giver den gamle syge studenter eksamen til terminsprøven? Så hvis nu det var ville jeg så skulle op i den fra august sidste år 1-årigt A-niveau?