Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19781 til 19800 af 42009
-
Oversættelse - hvem er han?
ForumindlægHvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener. -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
Die Grosse Chance
ForumindlægHej derude. Nogle der har læst teksten ''Die Grosse Chance'' på tysk. Nogle der ved hvilke 3 dilemmaer der er i teksten..... -
korte sætninger
ForumindlægHan har fundet sig noglebøger,og nu skla han låne dem...Der er tilbud på tingene,og pigerne har købt sig en masse tøj...De har set en film, nu taler de om filmen... Kna i ikke lige oversætte det til tysk...;););D -
oversættelse
Forumindlægtænkte på om en have overskud til at oversætte en dansk teks til tysk for mig. for tysk er virkelig min svaghed og har det for til tirsdag d.15-03-05.. pleas.teksten lyder sådan:En tysk avis bargte sidste år nogle interviews med unge tyskere under 20. læserne erfarer her, hvad der optager* de ung... -
haster
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet en tysk opgave håber at der er nogen som gider at skrive noget til eller om den. hvis den har grammatiske eller gradbøjnings fejl vil jeg gerne vide det. hilsen mig -
HaSTER: Acht Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig?
ForumindlægHeej Nogen der ved, hvad sidste års eksamenssæt hedder for Tysk A ved valgfag på STX ? Var det Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig el. en helt tredje ?? -
Perspektivering - Tværfaglig
ForumindlægHej alle Hvordan kan jeg perspektivere ytringsfrihed (tysk/dansk) til racisme? Evt. Et eksempel på ideer til perspektivering, altså hvad jeg kan komme ind på? Ville virkelig hjælpe mig videre! På forhånd, tak! -
Checkpoint Charlie
ForumindlægHej Vi skal lave en fremlæggelse på tysk om Checkpoint Charlie. Vores lærer ligger meget vægt på at man skal perspektiverer og sammenligne med Danmark. Hvad kunne evt. være en god perspektiviring og sammenligning? På forhånd tak! -
Deine og Dein.
ForumindlægEr der nogen der gider at forklare mig, hvornår der skal stå 'deine' i en sætning på tysk, og hvornår der skal stå 'dein'? Og hvad er forskellen? -
Nogen frivillige?
ForumindlægNogen som vil kigge igennem fire sætninger som jeg har oversat til tysk? - Sig til, så sender jeg dem som ''indbakke-besked'' :) PS. De er forholdsvis korte.. Tak :) -
hvordan siger man.....
Forumindlæghvordan siger man:1. og det hele begyndte med at........2. de ville opnå alt som var muligt.....3. denne gang......4. som gik hjemmefra for første gang....på tysk?? -
Kendte mennesker fra Wien
ForumindlægHej, jeg sidder med en tysk ogave om Wien, og jeg skal skrive om kendte mennesker... men jeg kan ikke rigtig finde nogen interessante undtagen mozardt. Kender i nogen ? på forhold tak :) -
Oversættelse
ForumindlægFor at gøre det klart, så er X dommeren, der dømmer Y. Damit es klar wird, ist X der Richter, der Y urteilt. Er den tyske oversættelse rigtig? -
Nogle der vil tjekke mit handelsbrev igennem
ForumindlægHej, Jeg har tysk på andet år nu. Jeg har fået til opgave at oversætte to handelsbreve. Hvis der er nogle som vil tjekke det igennem for fejl, så ville jeg blive super glad :-) -
Hvordan oversætter jeg disse?
ForumindlægSmid ikke din frakke på sengen! Hæng den på en bøjle! Fold dine halstørklæder sammen og læg dem i skuffen. Der er jo rigelig plads i skuffen! Hvordan oversættes disse sætninger til tysk? -
bilder beschreiben
Forumindlæghej mennesker jeg skal lave en billedbeskrivelse af det her billede på tysk selfølgelig' men jeg er gået helt død nogle der kan komme med noget i skal bare skrive sætninger om hvad der er på billedet -
Sammensatte tider!
ForumindlægHej!Jeg har fået et tysk spørgsmål ang. en tekst. Spørgsmålet lyder:"find en sammensat tid, og gør rede for, hvad der er specielt ved den"Hvad er en sammensat tid :(? -
Opgave gennemlæsning
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om der var nogen , der gider læse min tysk aflevering igennem og give feedback og rette fejl? Jeg har vedhæftet min aflevering :) På forhånd tak Camilla
