Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19801 til 19820 af 39512
  • Bestem regneforskrift

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet afleveringen jeg har fået, med de værdier jeg kender. Men med disse givede værdier ved jeg ikke hvordan jeg skal bestemme regneforskriften til g(x), når jeg kun kender definitionsmængden for g. På forhånd tusind tak for hjælpen. PS laves i maple.
  • Niels Bohr Atommodel - Linjespektrum fra en spektrallampe

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med en aflevering, da jeg støder på dette spørgsmål; Hvorfor ser vi et linjespektrum når lyset fra en spektrallampe sendes gennem et gitter? I skal ikke komme nærmere ind på gitterligningen, men I skal beskrive linjespektret ud fra Bohrs atommodel. Nogen der har et godt svar...
  • Hvordan skriver man en blog?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en aflevering som er et eksamens opgave i Engelsk fra sidste år, hvor jeg skal skriver en blog om Nike. Jeg har aldrig skrevet en blog før, derfor vil jeg spørge om der er nogen kan hjælpe mig med at forklare hvordan man skriver et blog generelt? :)
  • DET HASTER!

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har stadig brug for at få forklaret opgave c i min vedhæftede fil. Det er den sidste opgave jeg mangler for at kunne aflevere min aflevering i dag. Tusinde tak på forhånd!
  • DNA-sekventering

    Forumindlæg
    Hej igen alle :) Jeg har fået en aflevering for, som skal afleveres søndag, men sidder fast i en af opgaverne. Opgaven går ud på, at jeg skal forklare forskellene på dideoxyadenosintrifosfat, adenosintrifosfat og deoxyadenosintrifosfat? Håber virkelig i kan hjælpe mig! :) Tak på forhånd :)
  • Lydens hastighed

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med en fysik aflevering om lydens hastighed i luft og træ. Jeg er igang med teori delen? Jeg ved ikke helt, hvad jeg kan skrive der? - Men hvorfor er lydens hastighed hurtigere i et element end i luft? Hvad har det med molekyler at gøre?
  • Nogen som kan hjælpe med kemi? B mængdebergning titering mm.

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som kan hjælpe med denne aflevering? Jeg tror at jeg gør nogen ting sværere for mig selv end det er og ønsker defor sparing så jeg ikke er helt galt afsted. Håber der er hjælp at hente. Mvh.
  • Retvinklede trekanter - cosinus, siuns og tangens

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en aflevering, hvor denne opgave indgår - kan dog ikke huske hvordan man løser den type opgaver. Især nr. 2 giver problemer :) Er der en venlig sjæl, der har tid til at kigge på det? På forhånd tak!
  • Modstand

    Forumindlæg
    Hej SP! Nogle dygtige mennesker som kan hjælpe mig med, hvilke formler jeg skal bruge i min aflevering? :) Jeg var fraværende i de moduler, hvor vi havde om emnet, så det vil være en stor hjælp! Mange tak på forhånd. Mvh. NB: Opgaven er vedhæftet.
  • Verber og tillægsord

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ville rette en meget kort tekst på 200 ord med hensyn til grammatik. Det er en aflevering til imorgen, så det ville være en virkelig stor hjælp, hvis nogle kunne rette den idag. Jeg sender dokumentet til jeres inbakke. Tusind tak på forhånd.
  • ARGUMENTER UD FRA EN LIBERALISTISK GRUNDHOLDNING IMOD "DEN NYE PROTEKTIONISME", SOM DET KOMMER TIL UDTRYK I NEDENSTÅENDE CITAT

    Forumindlæg
    Nogle søde mennesker, som har lavet denne aflevering, som kan hjælpe mig. Kan ikke rigtig komme i gang, og skal snart afleveres. Plejer ikke at få hjælp, men denne gang forstår jeg den ikke. Se vedhæftet fil. :-)
  • Hjælp med rettelse af stil?

    Forumindlæg
    Har min allersidste tysk aflevering, så dermed sidste chance for at rette op på mine manglende kompetencer inde for dette sprog. Er der måske en som kan kigge på en opgave jeg har skrevet? det er kun en halv side og jeg vil være evigt taknemmelig
  • Nogen der vil rette min dansk stil inden kl 21 helst?

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige fået skrevet min dansk stil færdig og skal aflever 23.59.. Og ville spørge om nogen var frisk på at rette en 5 siders opgave. Det nemlig min sidste aflevering og vil gerne have at den er perfekt
  • FSA 2013 december - gustavs svømmetræning

    Forumindlæg
    hej jeg har en aflevering for til efter ferien, og har brug for hjælp til en opgave: 1.2 Gustav træner i et bassin med baner, der er 25 meter lange. Til opvarmning svømmer han 600 meter. - hvor mange meter svømmer gustav til opvarmning? tak på forhånd' :)
  • Hvorfor bruges vand til forsøg?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en aflevering og har fået dette spørgsmål: "Hvorfor er det vigtigt at opstille et forsøg som i glas 4?" (i glas 4 er der bare vand, hvor der i de andre glas er ananassaft) men ved faktisk ikke helt hvorfor
  • Hvordan løser man differentialkvotient på CAS?

    Forumindlæg
    Jeg sidder pt. med en aflevering omhandlende differentialkvotient - Jeg vil gerne kontrollere om mine resultater er korrekte vha. TI-nspire cx CAS. Er dette muligt - og i såfald hvordan ? mvh. Tino
  • Fænotypiske blodtype?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Håber i har haft en god weekend. :) Jeg har en aflevering jeg skal lave, som handler om blodtypebestemmelse og jeg fik et spørgsmål som lyder: Hvilken fænotypisk blodtype har du? Hvad kan det betyde? Fortsat god dag
  • Rettelse af TYSK opgave

    Forumindlæg
    Heej alle Jeg sidder her med en tysk aflevering om berlinmuren. Jeg er ikke særlig god til tysk, og derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der vil rette min opgave? Jeg kan sende opgaven over mail Tak på forhånd :)
  • Stil skal rettes for fejl! :D

    Forumindlæg
    Hey studieportalen, er der nogle som vil læse min stil igennem og tjekke for fejl? -- Det er min sidste aflevering inden årskarakter så det ville være fedt hvis der nogle der ville hjælpe (: Det skal helst være en person som har engelsk på A eller videregående niveau tak (:
  • Rettelse af engelsk

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har lyst til at kigge min engelsk aflevering igennem? den skal afleveres kl. 23.30 i dag. Det skal siges at jeg pejler at få 02, så der skal ikke rettes helt vildt meget så det ender med jeg får 10 eller 12