Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19801 til 19820 af 61368
-
Beregn strømforbruget - P (Watt) = U (Volt) x I (Ampere) - Matematik D-niveau
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik på D-niveau og har fået følgende opgave: Strømforbruget og energi er en vigtig faktor når man vil drive en bæredygtig café, men som en opstart har man i organisationen fundet nogle ældre PC’er som skal opstilles til gaming og til at browse fra, men senere er ... -
karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har gået og tænkt på hvad der kommer til at ske med de karakter jeg fik i 1.g og dem jeg har fået her i 2.g. kommer de til at tælle i mit gennemsnit for næste år... eller er det kun det kun årskarakterene jeg får i 3.g samt eksamens karakterene i 3.g komer til at gælde efter den nye karakters... -
hvordan kan jeg hæve mit snit?
Forumindlæghejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo... -
HJÆLP SØGES!!! differentialregning
ForumindlægOpgaverne er henholdsvis fra eksamensopgaver mat B fra 2007 2008 og 2009 2007 opg. 13) En funktion f er bestemt ved f(x)=-x^3+4x^2+3x-3 a) Bestem de lokale ekstrema for f . b) Tegn grafen for f , og bestem de værdier af a, for hvilke ligningen f(x)=a har netop 3 løsninger. 2008 O... -
Utrolig lavt gennemsnit
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke, at få noget hjælp her. Jeg afsluttede STX i 2009, og kom ud med et gennemsnit på 2,6 (jeg har ganget det, med de ting jeg kan) Er godt klar over, at det er utrolig lavt, og det er begrænset for hvad jeg kan. MEN.. Jeg vil utrolig gerne læse Dansk/Nordisk på AU ell... -
Standby eller kvote 2
ForumindlægJeg vil hører hvad forskellen er på standby og kvote 2 det er noget med i kvote 2 kigger man på andet karakterer altså erhversarbejde og lign. men hvad med standbý kan enhver få det? Jeg skal nemlig ud og rejse efter sommer og vil gerne sikre mig en plads når jeg kommer hjem.. er bange for... -
historie eksamen stx: emne:"ideologiernes kampe: vånehvile 11-11-1918 til Berlinmurens fald"
Forumindlæghej. jeg har lige trukket mit emne til historie eksamen. jeg har fået følgende kilder: 1. tjernajevs dagbog om sovjetsystemets krise 2. Gorbatjov om Sovjetunionens problemer, 1987 3. USSR frimærke fra 1988 - taget fra: http://en.wikipedia.org/wiki/File:USSR_stamp_Perestroyka1_1988_5k.jpg 4. stat... -
SRP - Kemi og matematik - kinetik - 1. Ordensreaktion 2. Ordens reaktioner og 0. Ordensreaktioenr
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Eksamesopgaver i matematik toårigt på B-niveau opg. 5.039 & 5.046
ForumindlægOpg. 5.039En glasmonstre skal anbringes på et bord i et hjørne af et rum, således at bordet udgør bunden og væggene udgør to af siderne i montren. Toppen og de to resterende sider udskæres af en rektangulær glasplade der er 3 m lang og 2 m bred. Dette foregår ved at man skærer langs de stiplede l... -
søger en kopi af svarark til fsa maj 2007 matematik "mursten"
Forumindlæghvis i har et svarark til Fsa maj 2007 problemregning "mursten" ville det hjælpe rigtig meget hvis jeg måtte få en kopi.. har fået smidt mit eget væk -
SRP-Chi^2 test - Goodness of fit test - -Matematik - HJÆLP
ForumindlægI min SRP opgaveformulering skal jeg vælge og argumenter for en statistisk test til at vurdere, om der er signifikante forskelle på mænd og kvinder i 7 forskellige livsforhold. Så mit spørgsmål er, hvordan vil i lave en chi^2 goodness of fit test på de tal som er vedhæftet? -
Tusind tak alle jer hjælpsomme mennesker i aften der har hjulpet med matematikken!!<3
Forumindlægtak. -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi kan arbejde hen imod Skriv til [email protected] -
Matematik lån af huse og biler samt madplan og opstiloing af budget.
ForumindlægKøb · Køb af hus med lån på 3 % i 30 år, (oprettelse 35000 kr. og lukning af lån før tid 40000 kr.) · Leje af lejlighed på 7500 kr. pr. måned (Indskud 22500 kr. via en kassekredit på 1% pr. måned) · Køb af 2 biler via lån på 6 % p.a. med løbetid på 6 år, (oprettelse 3500 k... -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi kan arbejde hen imod. Skriv til [email protected] eller ring på 61734623 Vh Thomas -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi kan arbejde hen imod. Skriv til [email protected] eller ring til 61734623 Vh Thomas -
Matematik fodbold mundtlig niveau D...er gået i stå håber i kan hjælpe
Forumindlægjeg skal lave min egen opgave om fodbold hvor jeg kommer ind på alle regnearter og funktioner osv som man har på d niveau men jeg er gået i stå ved ik hva jeg skal lave mere håber i kan hjælp -
Udtryk Hardy-Weinberg-loven for 4 eller flere alleller vha. matematik?
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål, som lyder: - Redegør for hvordan man matematisk kan udtrykke Hardy-Weinberg-Loven for 4 eller flere alleller? * Jeg tænker noget i stil med, at benytte binomialkoefficienter til at udregne Hardy-Weinberg for n alleller; men ved bare ikke hvordan jeg skal starte, og ... -
Sabbatår- og gangning af gennemsnit?
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål om regelen om at man kan gange sit gennemsnit med 1,08, hvis man påbegynder sin uddannelse inden 2 år efter afsluttet adgangsgivende eksamen. Jeg har spurgt en af de kloge fra EMU, men hun videresendte mig blot til deres egen side om det, som jeg i forvejen havde l... -
dumper jeg hhx? :( hjælp..
ForumindlægJeg går på hhx 3 år og er færdig her om et par måneder.. Årskarakter : Matematik mundtlig 02 Matematik skriftlig 02 Samfundsfag 4 Tysk mundtlig 10 Tysk skriftlig 10 Virksomhedsøkonomi mundtlig 02 Virksomhedsøkonomi skriftlig 00 Eksamens : Virksomhedsøkonomi mundtlig 00 er...
