Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 19841 til 19860 af 141881
-
Stofmængdeberegning
ForumindlægFigur 5 er en tabel: Tilsat volumen af 0,1 M NaOH frem til ækvivalenspunktet Uden orlistat = 17,2 mL Med orlistat = 12,3 mL Spørgsmålet lyder: Beregn stofmængde af dannet butansyre ud fra resultaterne fra forsøgene vist i figur 5? Skal jeg "bare" bruge formlen n=m/M Men tror ikk... -
Nattensdronning i berettermodellen !!! HASTER
ForumindlægJeg skal op i dansk mundtlig imorgen og skal ha berettermodellen ind over novellen.. Håber nogen kan hjælpe mig, jeg er så dårlig til sådan noget :( har prøvet og prøvet men nogen af tingene kan jeg ikke finde ud af, hvor de hører til i berettermodellen det er novellen Nattens dronning af To... -
Analyse af 'Kalder Mig Hjem' af Burhan G
ForumindlægHej alle Har pludslig fået super travlt med eksamenslæsning, pga. sygdom. :-( Jeg skal på torsdag til mundtlig danskeksamen, prøveform B i 9. klasse. Emnet jeg har trukket er: Arv og miljø. Jeg har derfor valgt at gå til eksamen med sangen 'Kalder Mig Hjem' af Burhan G. Jeg er nu nået ti... -
Hjælp til to udregninger
ForumindlægSidder p.t. og laver matematik hos Khan Academy men der er to udregning jeg simpelthen ikke kan få til at gå op. Hjælp ville være rart :-) brugte klippeværktøj så de begge er vedhæftet. Tror problemet ligger i at jeg ikke ved hvordan jeg skal "simplify" dem.. -
Termins prøver 2014
ForumindlægVi har terminsprøver i december, og min søster som var 9.klasser sidste år, sagde at den terminsprøve vi ville få i december, var deres afgangsprøveeksamen i maj måned. Er det rigtigt, eller er det tilfældigt hvilken prøve man får i terminsprøve i 9.?? -
Help
ForumindlægHeyyyy er der nogle der kan hjælpe mig :) -
Budskab-novelle
ForumindlægHej er der nogle der læst novellen barnet og manden af Tove Dittlevsen Kan ikke forstå hvad budskabet kan være. -
Fantastisk fortælling - Hvordan starter man?
ForumindlægHeii :) Jeg har gjort alle overvejelser og hvad man nu ellers skal før man begynder at skrive. Jeg har bare det problm at jeg ikke er særlig god til at starte sådan en fortælling... Så hvis du har nogen gode råd er du meget velkommen til at skrive dem i kommentaren. *OBS* Den skal afleveres F... -
Tekstlæsning
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere en tekstlæsning af: Herremoral og slavemoral - men kan intet finde. Det drejer sig om disse spørgsmål: Præsentation - Afsender - Modtager (indefra eller udefra) Genre Resume Temaer i teksten Nøgleord og centrrale begreber Budskabet Knytte religionsvidenskabelige termer i t... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg skal skrive EP i kemi (b) og fysik (c), men jeg er lidt blank på hvad jeg skal skrive om.. Modtager rigtig gerne gode foreslag :) Skal læse medicinalkemi når jeg en gang er færdig, så ku være fedt med noget derhen af. men jeg har svært ved at finde på noget, uden niveauet bliver alt fo... -
vektorfunktioner ret linje
ForumindlægHej, er der nogle, som gerne vil hjælpe med med delopgaven a? -
Hjælp til matematik aflevering
ForumindlægHej alle, jeg er virkelig helt og aldeles fortabt i denne matematik aflevering. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig? det ville virkelig være dejligt -
KemiA,14. aug. 2008
ForumindlægEr der nogen af jer som har løsningen på denne her eksamsæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA HASTER ... -
gerne Hjælp
ForumindlægEn lånudbyder har en startkapital på 100000kr. han tilbyder lån på 1000kr.der skal betales 25kr for ansøgning .lånet skal tilbage betales efter 30 dage uden renter og med endu et gebyr på 300kr. 1.opstil en tabel over udviklingen af lånudbyderensindtjening eller saldo i løbet af 12 runder? afhæ... -
Rapport Om Lineære Vækstmodeller
ForumindlægEr i sød at hjælpe ?? :D -
Tysk-rettelse
ForumindlægHej alle Jeg vil bare spørge om, der er en venlig sjæl, der vil rette min tyskopgave på 300 ord. Jeg vil blive utrolig glad for det, da tysk ikke er min stærke side. Håber der er en derude. På forhånd tak :-) -
Afsætning/psykologi - Branding strategi
ForumindlægJeg skal på i gang med min analyse, men er kørt lidt fast da jeg er i tvivl om jeg bør medtage mere eller noget andet og kunne derfor godt bruge andres råd til hvordan jeg griber analysen bedst an. Min problemformulering lyder således: - Redegør for de udford... -
Assignment
ForumindlægEr en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan? -
Prins hvidbjørn
ForumindlægHit me up med en analyse hvis I har en :) -
Interval
Forumindlæga. Tegn grafen for strømstyrken i intervallet t ∈ [0; 0,05]. b. Bestem strømstyrken til tiden t = 0 . c. Beregn '' i hånden'' de tidspunkter i løbet af de første 50 millisekunder hvor strømstyrken er 5 A. d. Hvad er maksimum og minimum for funktionen? e. Bestem perioden f...
