Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19861 til 19880 af 90566
-
Hvordan udregner jeg denne opgave??
ForumindlægOpgave 5 a) Find ligningen for linjen l som går gennem punkterne P(-3,4) og Q(6,-2). b) Find cirklens radius hvis den har centrum i C(2,-2) og tangerer l. c) Find ligningen for linjen m hvis den går gennem C og er ortogonal på l. -
Analysemodel til old-tekster :)
ForumindlægTil alle hårdt arbejdende studerende. Her er en lille analysemodel til tekster i old, som er guld værd til eksamen. Håber, at I kan bruge den. Held og lykke herfra.. Vedhæftet link..www.viby-gym.dk/bp/analyse_skema.htm -
230 volt?
ForumindlægHejI min fysik bog står der at der er 220 volt i en alm. stikkontakt. Men andre steder har jeg hørt og læst det er 230 volt.Hvad skal jeg tro?Og hvad skal jeg sige til min eksamen i morgen?Hilsen Frederik -
Strenginstrumenter / stående snorbølger
ForumindlægHej guys! jeg har trukket strenginstrumenter til min fys eksamen, er det nogen der kan hjælpe med den første del? "Du skal fortælle om begrebet stående bølger på en streng." forstår ikke helt hvad "stående" bølger er. -
aflevering
Forumindlægvil der ske noget hvis man glemmer at aflevere 1 matematik aflevering ud af de 25 man har på hele året? Udover at få fravær. Men man vil veil ikke få problemer med at få lov til at komme op til eksamen? -
Billedet - Hvad gør jeg først?
ForumindlægJa, når jeg får det billede jeg skal beskrive og datere til eksamen, hvad er så det første man gør, for evt. at skabe et godt overblik? Er der visse ting der er gode til at afsløre hvilken tid det stammer fra? Skal op i morgen! -
Alkaner, Alkener, Alkyner og Cykliske og aromatiske forbindelser
ForumindlægHej Jeg skal snart op i eksamen i kemi og derfor vil jeg lige hører om i ved noget om Alkaner, Alkener, Alkyner og Cykliske og aromatiske forbindelser. Det jeg vil vide er alle de frem kemiske og fysiske egenskaber? Håber i kan hjælpe! -
søger en analyse af den fede mand
Forumindlæghej jeg skal til eksamen om ca 1 måneden jeg ville gerne have hjælp med at af analyser den her tekst jeg skal bare vide temaet, point of no return og klimaks mest point of no return og klimaks plzzzzzzz hjælp mig MANGE MANGE TAK PÅ FORHÅND -
PLAGIAT
ForumindlægHej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning. -
Nogen som vil kigge på mit spansk?
ForumindlægSom overskriften lyder, er der nogen som kunne tænke sig at kigge på min skriftlig spansk eksamen? Er langt fra den bedste til spansk!! så forvent at det er fuld af fejl.. men kunne godt tænke mig at høre hvad en anden part har at sige om det.. :) Nogen som har lyst? :) -
Kraktere i grundforløb?
ForumindlægHej Jeg går i grundforløb på hhx. Jeg har svært ved at være aktiv i timerne, og jeg vil derfor høre om man egentlig for karaktere i grundforløbet? Skal man ikke bare op til AP og ØG eksamen? Eller gælder det samme som i folkeskolen, med at man for "standpunktskaraktere"? -
Blærerøvs sætninger
ForumindlægHey, så er det i morgen det sker.Engelsk skr. eksamen, så jeg leder lidt efter nogle fede sætninger eller ord som er gode til at indlede analyser o.l. Bare sådan noget som lyder klogt:-)BAre fyr løs af alle de fede ord/sætninger I kan. -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre. -
Hvad gør i?
ForumindlægHej Jeg er igang med min synopsis, og jeg vil bare lige høre jer ad, om i er "færdige" med opgaven før i skriver synopsisen, eller skriver i bare nogle del-konklutioner, som i regner med at gå mere i dybden med inden eksamen? -
Bachelor i fysik
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvorledes at bacheloreksamen på Århus Universitet foregår? Nogle siger man skal forsvarer sin opgave ved en regulær mundtlig eksamen. Andre siger at den skriftlige opgave, er det eneste der skal beståes. -
Hvad gør man?
ForumindlægHvad gør man hvis man får en ufortjent karatere til fyik eksamen, på grund af en lærer der rascist og har været det gennem hele hymnasiumåret. Og han prøver på at få der ned i karaktere ved at mindske min eksamenstid, så man ikke har nok tid at snakke færdigt. -
vækstmodeller
Forumindlæghej.der er et spørgsmål som handler om vækstmodeller til eksamen med budgangspunkt i lineare,potens og eksponentiel. Kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal komme ind på udover diverse beviser(for a i de 3 forskellig funktioner) bestemelse af forskrift og regression. Hva mener i? mvh. -
FUR Erhverscase
ForumindlægHej derude. Sidder er forberede mig til min eksamen, og vil gerne undersøge hvad den optimale pris vil være for øllen. Et problem er bare at jeg ikke kan finde de variable omkostninger, så hvis nogen har et råd til hvor jeg skal kigge, vil jeg meget gerne have lidt hjælp til dette? MVH Martin -
Hvor lang tid?
ForumindlægHey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:) -
Fysik (indre energi)
ForumindlægJeg har trukket til eksamen i dag, jeg har trukket indre energi, hvor mine stik ord er temperaturskalaer, faser, specifik smeltevarme, fordampning og varmefylde? - er der nogle som kan forklare mig nogenlunde hvad dette handler om, for jeg forstår ikke ret meget af det :-) håber virkelig på...
