Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19881 til 19900 af 92586
  • Skriftlig dansk hjælp

    Forumindlæg
    Har i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur.
  • Dansk synopse hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa. :-) Skal aflevere synopsen, imorgen har meget brug for hjælp?? Er der nogen af jer der ved om, ens selvvalgte læsestykke skal med i synopses? Angående perspektivering, skal man perspektivere til ens pensum, er det er krav? Håber i kan hjælpe. /Rasmus :-)
  • NV eksamen

    Forumindlæg
    jeg skal op til nv eksamen i denne uge. Jeg er ikke særlig stærk i faget, og er ikke sikker på om jeg består. Kan man stadig klare sig gennem gymnasiet selvom jeg dumper?
  • Medea ugen ud

    Forumindlæg
    hvis der er nogen der læser medea i old og vil have den huritge udgave så spiller den på gladsaxe teater og via reumert billeter kan man hvis man er min 4 pers komme ind og se den til 60 kr stykket.. og så er den i øvrigt god! jeg ved der er billeter at få for ejg arbejder der!!
  • projekt

    Forumindlæg
    hej. jeg har om world trade center i projeckt og jeg vil såørge om der er nogle der har ideer til hvad jeg kan lave som produkt?? det haster!!!
  • Dansen med Regitze

    Forumindlæg
    er det nogen der kan hjælpe mig med analyse og fortolkning af Dansen med Regitze?På forhånd mange tak ;-)
  • Beregn vinklen A

    Forumindlæg
    Formlen for at beregne vinklen A?
  • HJÆLP!! Fransk eksame

    Forumindlæg
    Jeg går i 9.klasse og skal op i fransk i næste uge. I de fransk timer vi har haft i skolen har vi næsten ikke øvet noget mundligt og jeg er virkelig usikker ved at skulle snakke det. Er der nogen, der har nogle gode råd?
  • Traditioner omkring det at blive student

    Forumindlæg
    Hej....nu er vi jo nogle stykker der snart får huen på, så ville bare lige høre om der var nogen der kunne nogle sjove ting der er tradition for. F.eks. nogle hvor man skal lave et hak af en slags i hatten og hvilket et man skal lave? Og så skal jeg også lige høre om det er både mundtlige og skri...
  • Saccharomyces!

    Forumindlæg
    Hvad bruger man saccharomyces til?
  • Strålingsaktivitet

    Forumindlæg
    Bestemmelse af halveringstid for radioaktiv isotop. Vi har en radioaktiv kilde (ba-137*) og vi skal ved forsøg, bestemme halveringstid (vha GM-tæller): Antallet af atomemkerne pr sek: tælletal. --- Tælletallene (korrigerede) er langt mindre end væskens strålingsaktivitet - hvorfor??? ---
  • SYMBOL

    Forumindlæg
    "Et stambogsvers med alt for mange Fødder" kan det være et tegn på, at man ikke er veluddannet? Jeg har det fra novellen "frøkenen af Herman Bang"
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej Jeg får en test om respiration og fotosyntese imorgen. Er der nogen, der vil skrive de ting jeg kan komme op i? Skriv informationer, og helst de sværer informationer, som fx noget om ATP og ander ting, TAK!
  • Observationssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige et spørgsmål - Hvorfor kan man nogen gange med fordel inddele et oservationssær?????
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    HeeY.. Er der en der kan hjælp mig med det her opgaver? tak.. Opg. 3.50 Reaktionen: 2H2(g) + 2NO(g) ? 2H2O(g) + N2(g) har hastighedsudtrykket v = k • [H2] • [NO]2 a) Angiv reaktionsordenen med hensyn til H2. b) Angiv reaktionsordenen med hensyn til NO. c) Angiv den totale reaktionsorden. d)...
  • Uddannelsesparathed

    Forumindlæg
    Hej. I oktober måned valgte jeg at skifte skole. På min gamle skole fik jeg vildt gode karakter, men da jeg begyndte på den nye, var jeg alt for stille. Jeg rakte næsten aldrig hånden op. Her idag, fik jeg mit standpunkt. Og det stod til, at min gennemnit var 2,96. Jeg fik snakket med min mo...
  • Skriftlige Prøve

    Forumindlæg
    Hej, Da vi snart får karakterer har min lærer tænkt sig at give os en (skriftlig) prøve her i den kommende uge. Jeg vil derfor høre om i kunne komme med bud på, hvordan jeg kan øve mig på den bedst mulige måde? På forhånd mange tak, :D
  • The first day of high school - let the journey begin - Adam Galas

    Forumindlæg
    Hej folkens:) Er der nogle af jer, der har læst teksten : the first day of high school - let the journey begin skrevet af Adam Gala. Og som ved hvillken slags tekst det er, står selv og svinger mellem en novelle og en selvbeografi. På forhånd tak
  • Fotosyntese

    Forumindlæg
    har lige 2 spørgsmål.. Skriver rapport om fotosyntese ,og jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal skrive til disse to ; Jeg skrev at ; I Glas B er der blevet foretaget respiration fordi den ikke fik noget lys.. Det jeg så skal skrive til den her, om hvad det så beviser? Det anden er at ...
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Er der nogle der gider at rette mit essay??