Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19881 til 19900 af 38620
-
Rette "Erinnerungsbilder"?
ForumindlægNogen der har lyst til at kigge min tyske aflevering "Erinnerungsbilder" igennem for fejl? Skulle gerne være vedhæftet :) -
Grammatik på nettet?
ForumindlægKender I nogle gode grammatik sider på nettet?...Fx. noget om tysk, engelsk eller hvad- ved jeg- gramma. ?? -
sætning - "at få sympati"
ForumindlægHvordan skriver man "at få sympati.." på tysk? Det er verbet jeg har problemer med :-S. Kan 'bekommen' bruges? -
hjælp
Forumindlæghej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:) -
hjæælp
Forumindlæghvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK??? -
Tvangsægteskab
ForumindlægNogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak. -
Oversætte en sætning (I futurum)
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :) -
(Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.
ForumindlægHvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :) -
oversættelse
ForumindlægHey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen; -
Hvad hedder at gå i et med???
Forumindlægpå tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe! -
fremlæggelse om Gestapo
Forumindlæghej.. jeg skal lave en kort(ca. 10 min) fremlæggelse på tysk om Gestapo, nogle der har et par gode forslag til hvad jeg kan fortælle om? tak.. -
Hjælp til "Der Teppichtempel"
ForumindlægHej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak, -
oversættelse...
ForumindlægJeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
Rettelse af en lille tekst.
ForumindlægEr er nogen der kunne rette min tysk opgave? Den fylder kun halv side, det vil være fedt hvis de kunne gøre det. Jeg vil være rigtig taknemlig for den person. :-) -
Terminsprøve 2011
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :) -
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Hjælp!
ForumindlægHej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak -
Et par råd med på vejen?
ForumindlægHey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig!
