Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19901 til 19920 af 145363
  • Bare et spørgsmål

    Forumindlæg
    Når spinaten blancheres (kommer i kogende vand), nedbrydes C-vitaminindholdet i spinaten. Forsøg har vist, at C-vitaminindholdet y, målt i mg/100g, kan beskrives ved y=31,5*0,887^tHvor lang må blancheringstiden højst være, hvis man ønsker et C-vitaminindhold på mindst 20mg/100g.Jeg vil spørge jer...
  • Abstract i speciale og SRP

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at svare på, om et abstract i et studieretningsprojekt(SRP) skal indeholde det samme som et abstract i et speciale?
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Hej alle venlige studieportal brugere. Jeg står, og skal aflevere min SRO på mandag, og vil derfor høre, om der er nogle, der har nogle idéer, til hvordan man kan skrive en god problemformulering, i forhold til mit emne, som er differentialregning og reaktionshastighed. Jeg skal: Gøre gru...
  • Løsning af eksamensopgaver :(

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde løsningerne til eksamensopgaverne i matematik A htx? Leder efter disse: 30. august 2011 16. december 2011 Mvh Anette
  • Tysk eksamen.Hjælp søges!!!!!!

    Forumindlæg
    Har trukket "Wiedersehen mit Vater" er der nogle som har noget om den? Jeg kan ikke rigtig forstå den :s
  • intermolekylære kræfter

    Forumindlæg
    Hej..Intermolekylære kræfter:hydrogenbindingerlondon-kræfterdipol-dipol-kræfterEr der nogen der vil forklare mig hvad forskellen mellem disse 3 IM er?
  • hjælp Danmark 1500 tallet,

    Forumindlæg
    hej.Er der nogen som måske har nogle noter til danmark i 1500-1600tallet muligvis også i 1200-1300tallet?tak på forhånd rosa
  • Vurdereing af dansk stil

    Forumindlæg
    Er der mon nogen, som har tid (og lyst) til at læse en dansk stil igennem og komme med deres vurdering af hvor den bare sådan ca ligger på karakterskalaen?Jeg sender den til dig/jer vi akontakt, med mindre i ikke har noget imod at skrive jeres email i tråden.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvor er alle de tyske hjælpere :-(Nogen der kan hjælpe mig med denne sætning:Jeg havde ikke sagt noget.Ich hatte nicht gesagt.Hvordan siger man "noget"
  • Sidste hjælp! :)

    Forumindlæg
    Så, nu er jeg næsten ved at være færdig.. Et sidste spørgsmål, er hvordan jeg reducerer følgende udtryk: (0,5*(2+Dx)^2+(2+Dx)) / Dx Meget gerne også en forklaring! :)
  • Procentvise ændring

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har løst A og B, men har lidt problemer med C. Håber nogen kan hjælpe. A) altså a=2,83.... og b=0,000044 B) C) ??????????
  • Ligning i aflevering

    Forumindlæg
    Hey jeg har nogle problemer med to ligninger som jeg ikke forstår. Jeg har vedhæftet min aflevering så i kan se den.
  • Definition på sin og cos ud fra enhedscirklen.

    Forumindlæg
    Jeg skal give en definiton på sinus og cosinus ud fra enhedscirkelen. Jeg har tegent enhedscirklen ind og angivet cos(v) og sin(v) på den. Nogle bud på, hvad jeg ellers skal gøre? :-) På forhånd tak!!
  • Homer ligning

    Forumindlæg
    Kunne godt tænke mig at få forklaret hvad homeriske lignelser er og hvad de bruges til, og hvorfor?mange tak
  • Ulighed

    Forumindlæg
    Hvordan løses en ulighed, hvor en polynomiumsbrøk indgår?
  • Indsæt punkt på graf i MathCad

    Forumindlæg
    HejJeg har fået lavet en graf i mathcad, og vil insætte et xy-punkt, da jeg skal sammenligne noget teoretisk med noget eksperimentielt.Nogen der kan hjælpe?
  • Amalie Skram

    Forumindlæg
    Hey studis:) "Lucie" af Amalie Skram: hvis i har læst den, kan i måske forklare denne: "Hun bliver ikke accepteret af "samfundet", pga. fortiden - overfladisk samfund". Hvordan forklares dette med andre ord?! på forhånd takker! parisa
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvordan laver jeg en konklusion ud en rapport om nyttevirkning, hvor jeg har fået tre resultater. 1) 49,8 % (nyttevirkning) - kedel på kogeplade 2) 68,5 % (nyttevirkning) - kaffemaskine 3) 84,3 % (nyttevirkning) - El-kedel - hvad kan jeg drage af konklusioner - skal jeg tage højder for andet e...
  • FORUM/INDLÆG

    Forumindlæg
    Hej, alt indhold fra det tidligere forum på den gamle side.. er det slettet eller hva?? kan slet ikk finde nogle af de der ofte stillede spørgsnmål og svar derinde ??? :S
  • litt. liste

    Forumindlæg
    når man skal angive den tekst, som man har perspektiveret til sin roman, skal den være under prinmær- eller sekundærlitt.