Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19901 til 19920 af 145363
-
Bare et spørgsmål
ForumindlægNår spinaten blancheres (kommer i kogende vand), nedbrydes C-vitaminindholdet i spinaten. Forsøg har vist, at C-vitaminindholdet y, målt i mg/100g, kan beskrives ved y=31,5*0,887^tHvor lang må blancheringstiden højst være, hvis man ønsker et C-vitaminindhold på mindst 20mg/100g.Jeg vil spørge jer... -
Abstract i speciale og SRP
ForumindlægHej derude. Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at svare på, om et abstract i et studieretningsprojekt(SRP) skal indeholde det samme som et abstract i et speciale? -
Problemformulering
ForumindlægHej alle venlige studieportal brugere. Jeg står, og skal aflevere min SRO på mandag, og vil derfor høre, om der er nogle, der har nogle idéer, til hvordan man kan skrive en god problemformulering, i forhold til mit emne, som er differentialregning og reaktionshastighed. Jeg skal: Gøre gru... -
Løsning af eksamensopgaver :(
ForumindlægHejsa! Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan finde løsningerne til eksamensopgaverne i matematik A htx? Leder efter disse: 30. august 2011 16. december 2011 Mvh Anette -
Tysk eksamen.Hjælp søges!!!!!!
ForumindlægHar trukket "Wiedersehen mit Vater" er der nogle som har noget om den? Jeg kan ikke rigtig forstå den :s -
intermolekylære kræfter
ForumindlægHej..Intermolekylære kræfter:hydrogenbindingerlondon-kræfterdipol-dipol-kræfterEr der nogen der vil forklare mig hvad forskellen mellem disse 3 IM er? -
hjælp Danmark 1500 tallet,
Forumindlæghej.Er der nogen som måske har nogle noter til danmark i 1500-1600tallet muligvis også i 1200-1300tallet?tak på forhånd rosa -
Vurdereing af dansk stil
ForumindlægEr der mon nogen, som har tid (og lyst) til at læse en dansk stil igennem og komme med deres vurdering af hvor den bare sådan ca ligger på karakterskalaen?Jeg sender den til dig/jer vi akontakt, med mindre i ikke har noget imod at skrive jeres email i tråden. -
Hjælp
ForumindlægHvor er alle de tyske hjælpere :-(Nogen der kan hjælpe mig med denne sætning:Jeg havde ikke sagt noget.Ich hatte nicht gesagt.Hvordan siger man "noget" -
Sidste hjælp! :)
ForumindlægSå, nu er jeg næsten ved at være færdig.. Et sidste spørgsmål, er hvordan jeg reducerer følgende udtryk: (0,5*(2+Dx)^2+(2+Dx)) / Dx Meget gerne også en forklaring! :) -
Procentvise ændring
ForumindlægHej. Jeg har løst A og B, men har lidt problemer med C. Håber nogen kan hjælpe. A) altså a=2,83.... og b=0,000044 B) C) ?????????? -
Ligning i aflevering
ForumindlægHey jeg har nogle problemer med to ligninger som jeg ikke forstår. Jeg har vedhæftet min aflevering så i kan se den. -
Definition på sin og cos ud fra enhedscirklen.
ForumindlægJeg skal give en definiton på sinus og cosinus ud fra enhedscirkelen. Jeg har tegent enhedscirklen ind og angivet cos(v) og sin(v) på den. Nogle bud på, hvad jeg ellers skal gøre? :-) På forhånd tak!! -
Homer ligning
ForumindlægKunne godt tænke mig at få forklaret hvad homeriske lignelser er og hvad de bruges til, og hvorfor?mange tak -
Ulighed
ForumindlægHvordan løses en ulighed, hvor en polynomiumsbrøk indgår? -
Indsæt punkt på graf i MathCad
ForumindlægHejJeg har fået lavet en graf i mathcad, og vil insætte et xy-punkt, da jeg skal sammenligne noget teoretisk med noget eksperimentielt.Nogen der kan hjælpe? -
Amalie Skram
ForumindlægHey studis:) "Lucie" af Amalie Skram: hvis i har læst den, kan i måske forklare denne: "Hun bliver ikke accepteret af "samfundet", pga. fortiden - overfladisk samfund". Hvordan forklares dette med andre ord?! på forhånd takker! parisa -
Hjælp
ForumindlægHvordan laver jeg en konklusion ud en rapport om nyttevirkning, hvor jeg har fået tre resultater. 1) 49,8 % (nyttevirkning) - kedel på kogeplade 2) 68,5 % (nyttevirkning) - kaffemaskine 3) 84,3 % (nyttevirkning) - El-kedel - hvad kan jeg drage af konklusioner - skal jeg tage højder for andet e... -
FORUM/INDLÆG
ForumindlægHej, alt indhold fra det tidligere forum på den gamle side.. er det slettet eller hva?? kan slet ikk finde nogle af de der ofte stillede spørgsnmål og svar derinde ??? :S -
litt. liste
Forumindlægnår man skal angive den tekst, som man har perspektiveret til sin roman, skal den være under prinmær- eller sekundærlitt.
