Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19901 til 19920 af 60833
-
Salg af 1. + en matematik bog for 2. semester medialogi bøger PRIS FOR ALLE 2000 kr
ForumindlægLearning actionscript 3.0 second edition Nypris kr 282,88 The design of everyday things Nypris kr 110 Research Methods In Human-computer interaction ... -
dansk gymnasium??
Forumindlæger en norsk pige, der skal begynne på dansk gymnasium efter sommeren, og trænger lidt hjælp om hvad der foregår ang. bøger, undervisning, og eksamner. er der sånn at man får låne de samme felles bøger, som alle de andre elever, eller må man finde bøgene selv efter hvilke temaer læreren bestemme... -
Analyse af Binge-watching House of Cards and Breaking Bad is 'good for you' Engelsk eksamen
ForumindlægHjælp, Nogen der kan hjælpe med mig en analyse af Binge-watching House of Cards and Breaking Bad is 'good for you' da jeg er gået i stå. http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/features/bingewatching-house-of-cards-and-breaking-bad-is-good-for-you-9139146.html -
24 timers eksamen - Historie - "National Identitet og danske krige i det 19. årh." Hjælp
ForumindlægHej, Jeg har trukket emnet "National Identitet og danske krige i det 19. årh.", og skal nu formulere nogle problemstillinger. Jeg har overvejet følgende: 1) Hvordan kommer fædrelandskærligheden til udtryk i kilderne? (Kigge på Vi, Vores, osv. ord) 2) Hvilken betydning havde krige... -
HJÆLP, HAR EKSAME I MORGEN.. ''a message from the Pig-man?''
ForumindlægHejsa Det haster rigtig rigtig meget... Jeg har 24 timers forberedelse i engelsk. Jeg skal op i morgen. Er der nogen a jer, som har haft teksten : A MESSAGE FROM THE PIG MAN ? Syns den er virkelig indviklet.. Evt. nogle der ku hjælpe mig, for syns den er svær .. Og hvordan jeg skal komme igang ... -
Gode ressourcer til at lære apla til eksamen på mandag? (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin etc)
ForumindlægJeg skal op på mandag, og jeg er ikke særlig god til apla, vil virkelig gerne bestå! Vi skal kunne lave syntaktisk analyse, morfologi oversætte latin og dansk og kunne analyserer det syntaktisk, hvor er nogle gode hjemmesider der kan hjælpe og youtube videoer og noter? TAK! -
Gode ressourcer til at lære apla til eksamen på mandag? (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin etc)
ForumindlægJeg skal op på mandag, og jeg er ikke særlig god til apla, vil virkelig gerne bestå! Vi skal kunne lave syntaktisk analyse, morfologi oversætte latin og dansk og kunne analyserer det syntaktisk, hvor er nogle gode hjemmesider der kan hjælpe og youtube videoer og noter? TAK! -
Gode ressourcer til at lære apla til eksamen på mandag? (Syntaktisk analyse, Morfologi, Latin etc)
ForumindlægJeg skal op på mandag, og jeg er ikke særlig god til apla, vil virkelig gerne bestå! Vi skal kunne lave syntaktisk analyse, morfologi oversætte latin og dansk og kunne analyserer det syntaktisk, hvor er nogle gode hjemmesider der kan hjælpe og youtube videoer og noter? TAK! -
Jeg er helt på bar bund, nogen der vil hjælpe mig at lave denne opgave? Den er eksamens relevant, så håber I vil tage denne opgave seriøs! På forhånd tak.
ForumindlægOpgave 1 Din chef i Sparbanken har netop lagt 2 ejendomsforbeholdskontrakter foran dig. En af bankens kunder vil gerne sælge kontrakt nr. 1 til banken, men din chef vil inden et køb være helt sikker på, at banken får et ejendomsforbehold som banken kan støtte ret på. Kontrakt nr. 2 er en kont... -
hey jeg skal op til eksamen meget snart, og skal også aflevere en disposition, ville spørge om der var nogen der kunne hjælpe mig på rette vej? :D
Forumindlæg -
B-niveau 24times eksamen "Binge-watching House of Cards and breaking bad is good for you"
ForumindlægJeg står med denne tekst og skal analysere den. Jeg er desværre bare helt gået i stå. Er der nogen der kan giva mig et skub i den rette retning. Umiddelbart skal jeg vel analysere den udfra Nonfiction. Mvh Kent http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/features/bingewatching-house-of-c... -
Prøveoblæg til 10. Klasse mundtligt eksamen ''ungdom og identitet''
ForumindlægHej, jeg ville spørge jer ad om i kender nogle gode tekster/noveller/kortfilm eller andre gode prøveoblæge til emnet som jeg trækkede ''ungdom og identitet'' Kh Tonez -
Nedgradere fag :(
ForumindlægHej Jeg har lige fundet ud af, at jeg har dumpet Matematik A :(( Er det muligt at få skolen til at skrive på mit eksamensbevis, at jeg har bestået Matematik B(fik over 02 i 2.g)?? Håber på jeres hjælp., Undskyld hvis jeg er lidt uklar i hovedet, men er helt overrasket - havde regnet med... -
Reform <> før reform
ForumindlægEr der nogen der kan af- eller bekræfte, at man i matematik lærer mere, hvis man hører til den gamle ordning og går på matematik linje, end hvis man har valgt en studieretning med mat A/B, efter et år (1g)?Sidste år brugte vi Gymnasiematematik B1 (i år: B2), men i dag kiggede i en anden bog, jeg ... -
Funktionsforskrift.
ForumindlægJeg står og skal lave en opgave hvor jeg skal lave en funktionsforeskrift, men jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Har prøvet på at google det lidt, men er desværre ikke blevet klogere. Opgaven hedder: Opstil en funktionsforskrift, der viser sammenhængen mellem antal år og den ønskede a... -
Geometri - projektion, Regning/Matematik, 8.-Skoleår, Hæfte 2 GEOMETRI, Opgave 1, side 9, (E. Skovbjerg og Å. Sørensen)
ForumindlægOpgave 1. Tegn en firkant ABCD, hvori vinkel A = 75o, AD = 6,5 cm, AB = 4 cm, vinkel D = 65o, og DC = 5,5 cm. (a) Find på AD billedet af BC ved en retvinklet projektion. (b) Find AD's projekt på Cd ved en retvinklet projektion. I det vedhæftede dokument ses hvordan jeg/vi har forsøgt at ... -
Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)
ForumindlægI morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK > -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Engelsk?
ForumindlægHejJeg har lige nu kemi og matematik på højtniveau. Jeg er dog ret træt af kemi og vil gerne skifte det ud med engelsk på højt niveau. Jeg har været til afsluttende eksamen i engelsk. Er dette overhovedet muligt? Og mener i jeg skal gøre det? Jeg er ok til engelsk (fik 9 til eksamen og i årskarak... -
Mat C Udfordrende opgaver??..
ForumindlægHej. Ville lige høre om der er en der vil udpege nogle opgaver i bogen " MAT C" (mener det er navnet). Helst nogle udfordrende hvor man skal tænke lidt mere end andre. Håber i vil hjælpe mig, da jeg synes matematikken er for nem lige i &#...
