Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 34503
-
Hvorfor er Peter Seeberg kanonforfatter?
ForumindlægSkal op til eksamen på mandag, er færdig med min opgave, udover at jeg ikke kan finde noget om hvorfor Peter Seeberg er optaget som kanonforfatter? Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
Fotosyntese og respiration
ForumindlægHej, jeg sidder med et spørgsmål til eksamen, og kan ikke forstår dette: Forklar de kemiske reaktioner bag fotosyntese og respiration, og gør herunder klart hvad der forstås ved carbonfiksering. -
Ligevægt
ForumindlægJeg skal op til kemi eksamen, og en af de offentliggjorte spørgsmål er: Perspektivér evt. ligevægtsbegrebet til syrer og basers styrke Jeg forstår ikke helt hvad min lærer mener med spørgsmålet er der nogen der kan hjælpe? :) -
Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?
ForumindlægHej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst? -
Blodtrykkets størrelse?
ForumindlægHej Er i gang med at læse op til eksamen, og kan ikke rigtig finde et svar til dette spg; Hvilke faktorer har betydning for blodtrykkets størrelse? Nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål? -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak -
"Den grimme ælling" perspektivering til "i danmark er jeg født"
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk eksamen her om nogle dage, og jeg skal perspektivere den grimme ælling til i danmark er jeg født. Nogen der har nogen ideer til hvad man kan skrive? -
Ørneflugt
ForumindlægHej skal op til eksamen i morgen i ørneflugt! jeg har fået afvide at det ville være godt at perspektivere til den sidste balkjole jeg kan bare ikke særliggodt se nogen lighed mellem dem! er der noger der kan hjælpe mig?? :) -
Noter til teater - hjæælp
ForumindlægEr der nogen der har noter til teater? For exempel om græsk tragedie, naturalistisk teater, Shakespeare, episk teater, absurd teater? Jeg har mundtlig eksamen på onsdag :O -
Hvad er ioniseret stråling?
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen snart og jeg læser op på stråling, men kan ikke helt finde ud af hvad ioniseretstråling lige præcis er ? hvordan er det dannet? og hvorfor hedder det lige præcis ionisetstråling? er der forskel på ioniseretstråling og normal stråling? :) -
Bestod ikke de to eksaminer
ForumindlægHej, Jeg har ikke bestået de to første afsluttende fag i 1. HF, men har ikke været oppe til den sidste eksamen endnu. Skal man gå året om igen på HF eller skal man ikke? Er meget bekymeret lige nu. Vil i svar hurtigst som muligt :( -
Hjæp til Radioaktivitet!!
ForumindlægJeg skal til mundlig fysiuk eksamen imorgen og sidder og kæmper med et par spørgsmål Hvad er henfaldsloven? Hvad er afstandskvadratloven? Og i formlen I(x) =i 0*a^x hvad står a for? -
Figur
ForumindlægHej SP Er der nogen, der kan hjælpe mig med, at finde en figur, der beskriver sammenhængen mellem kost og indlæring - kan virkelig ikke finde noget - skal bruge det til eksamen :((( Hilsen Sarah B. -
HASTER!! reklamens magt!!
ForumindlægJeg sidder her og laver dansk eksamen, og skal perspektivere til "Reklamens magt"?!? Er helt lost og har derfor brug for hjælp! Hvad kan jeg skrive? Har en reklame. (Midttraffik xbussen) -
lidt om australien?
Forumindlæghey people.. jeg skal fortælle lidt om australien til min engelsk mundtlig eksam. er der nogen herinde som har noget jeg kan bruge? noget om kultur og Aboriginal eller bare noget generelt om australien. -
Biologi og psykologis begrænsninger og muligheder
ForumindlægHej Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag, og jeg gik lidt i stå med dette: Jeg har om belønningssystemet i biologi og Freuds psykoanalyse i psykologi. Hvad er fagenes begrænsninger i forhold til hinanden og også hvordan konplimenterer de hinanden? Tak! -
Ekliptika (VIGTIGT)
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i morgen, og jeg har et fatalt problem. Jeg prøver helt basalt, at fatte hvad ekliptika er? Jeg ser den i illustrationer, af kloder og planeter. Men helt basalt hvad er det? -
Hule billedet Platon
ForumindlægHar været til eksamen og det gik godt men her er blevet endnu mere nysgerrig på andre tolkninger af billedet- Er der en der kan henvise til en god fortolkning eller selv har lavet en analyse af lignelsen? På forhånd tak?? -
Genkanon
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til eksamen i morgen, men er i tvivl om, hvorfor man vil anvende en genkanon til gensplejsning af fx. majs, fremfor bare at indsætte genet via. et plasmid - Nogle, der kan forklare?
