Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19921 til 19940 af 47925
-
Utilfreds med karakter
ForumindlægDa jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave... -
Anklaget for eksamenssnyd
ForumindlægHej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har? -
Karakter
ForumindlægHvis jeg nu fik 7 i årskarakteren skriftlig, bliver den så slettet fordi jeg har været oppe i skriftlig eksamen, eller vil de tælle begge karakterer med i gennemsnittet? -
Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU
ForumindlægHejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :) -
Privat undervisning
ForumindlægNogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med... -
The green mile
ForumindlægHej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;) -
Hvad betyder tolkning
ForumindlægSidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame.. -
Elektricitet
ForumindlægJeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el . -
har brug for et svar :-)
ForumindlægHej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-) -
Karaktergivningsgrundlag
ForumindlægKan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen? -
haster!
Forumindlæghej alle. skal til eksamen imorgen, så har brug for hjælp. vil bare spørge om hvad det betyder at: forklar opbygningen af cirklens ligning? tak på forhånden. -
Hjælpelære i fransk
ForumindlægJeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup -
tvivl
ForumindlægHej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet?? -
Energiforbrug
ForumindlægHej jeg skal til NG eksamen i morgen og ville høre hvad i ville svare til dette spørgsmål? Hvordan skal vi sikre vores energiforbrug? På forhånd tak :-) -
Engelsk - Historie - Mad mennesker - ER LOST
ForumindlægHej! Da jeg skal op til kemi imorgen, er jeg kun fokuseret på det. Jeg skal desværre op til AT eksamen knap om 4 dage! dvs. D. 10... Jeg har kun 4 dage til at forberede mig! OG jeg er ikke engang gået i gang med min AT eksamen. Har dog synopsen selvfølgelig.. Hvad vil være klogest at starte med?... -
Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.
ForumindlægMed hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..?? -
matematik fsa 2012
Forumindlæghjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ? -
Omkostninger
ForumindlægHej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv. -
Perfectum, Imperfectum m.m.
ForumindlægJeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-)
