Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19921 til 19940 af 42009
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hjælp! Mangler perspektivering til min tysk synopis. Mit emne er Jung Sein und die Zukunft Det skal være noget omkring forventninger, forskellige ungdomskulturer, identitet osv. tak på forhånd! :)
  • Dansk synopse

    Forumindlæg
    hej allesammen har trukket Krig og konsekvenser novelle og har valgt novellen et brev til Tobias og skal inden perspektivere til Hvidstengruppen, henrettelsen , skæbne og de tyske soldater ved bare ikke helt endnu hvad der ville være bedst.
  • Kilde til kryptering i atlanten i WWII (SRP)

    Forumindlæg
    Er der nogen der har eller kender til kilder med den tyske kodemaskine ENIGMA og gerne noget der relaterer til slagene i atlanten? Eller bare nogle kilder til ENIGMA generelt? Vh. Jonas Btw. Jeg skal bruge det til SRP
  • EN SÆTNING!

    Forumindlæg
    Hej med jer alle sammen! Er der nogen der kan fortælle mig hvordan "Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen... bliver oversat til tysk?
  • Vil du hjælpe mig? plzzz

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der en venlig sjæl, der vil rette min lille opgave i tysk - og her menes bar grammatiske fejl ikk konjunkur. Jeg skal bruge det til en fremlæggelse imorgen, så det HASTER !
  • HJÆLP SRP Afsætning & Dansk

    Forumindlæg
    Hvilke modeller/motiver ville I benytte til at analysere hvorvidt det udenlandske marked er mest attraktivt at komme ind på? Og hvilke model vil i bruge til beskrivelsen af det tyske marked??
  • forskellen mellem Bundesland og Landeshauptstadt

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har brug for hjælp til tysk og mit spørgsmål er: Hvad er forskellen mellem Bundesland og Landeshauptstadt? Jeg skal udfylde byerne på et kort over Tyskland. Jeg håber i vil hjælpe mig. Tak på forhånd :-)
  • Marketing

    Forumindlæg
    Hej allesammenJeg har skrevet mindre end en side på tysk om marketing, og ville høre om nogle ville se den igennem ved, at jeg sendte denne over mail eller indbakke hér på studieportalen? :)
  • Vurdering?!

    Forumindlæg
    Jeg har om nazismen ungdom og skal vurdere hvilken rolle nazismen spillede for den tyske ungdom og vice versa Jeg har ingen idé om hvor eller hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal skrive... ANYONE!!! HJÆLP!!
  • Rettelse af skriftlige opgaver

    Forumindlæg
    Jeg fandt denne annonce på DBA og tænkte, at nogen herinde måske var interesseret. Tjek den ud: http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/
  • Rettelse af skriftlige opgaver

    Forumindlæg
    Jeg fandt denne annonce på DBA og tænkte, at nogen herinde måske var interesseret. Tjek den ud: http://www.dba.dk/tysk-engelsk-hjaelp/id-1003199113/
  • hjælp

    Forumindlæg
    Okay Tusind tak for hjælpen - Er der nogen af jer der tilfældigvis ved hvordan man skriver ''som kan modbygge sygdome såsom kræft'' på tysk
  • Oversættelse af ''Programmer''

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte sætningen: ''Jeg ser mest programmer på nettet.'' Men kan ikke helt finde ud af hvad oversættelsen er af 'programmer' er, altså flertal, på tysk.
  • Bøjning af ''sehen'' i nutid

    Forumindlæg
    Hej, skal skrive denne sætning på tysk: ''Jeg ser sjældent fjernsyn.'' Men hvordan er det lige man bøjer 'sehen' i nutid, hvor det er 1. person ental? Tusind tak!!
  • Analyse

    Forumindlæg
    Jeg er lige nu i gang med tysk eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til analyse af en sætning: Ich besuche SILVAN ein langer Samstag, weil der Supermarkt ein Sonderangebot auf Farben hat.
  • Der gute Mann

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til årsprøve i mundtlig tysk og har valg Der Gute Mann som tekst, jeg kan bare ikke finde noget at perspektivere til?? nogen som har læst den eller har nogle gode ideer. ? :)
  • Der Gärtner Herr Neisse

    Forumindlæg
    Nogen der har beskæftiget sig med Der Gärtner Herr Neisse af Christabel Bielenberg? Har lige trukket den til min tysk-eksamen, så det ville være rart, hvis nogen evt. havde skrevet om teksten el .lign. :)
  • Histore/Fortælling

    Forumindlæg
    her er en kort fortælling/historie af en Tysk familie. Vil i ikke være søde at rette i den hvis der er noget (Grammatik) den er ikke så lang, men min lære skal se den og vil rigtig gerne have at grammetikken skal være rigtig Tak på forhånd :D
  • Monika Helfer: Der Neffe - analyse?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg sidder og er igang med at læse op til tysk eksamen, som er i overmorgen. Er der nogen der har en analyse, referat eller som kan fortælle om hvad Monika Helfers: Der Neffe handler om? Det ville være en stor hjælp!
  • Hvorfor "den Ball", når "Ball" er intet køn

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har denne sætning på dansk: Jeg giver manden bolden. Den oversætter jeg til tysk: Ich gebe dem Mann den Ball. Hvorfor er det "den Ball", når Ball er intet køn?