Søgning på: Dansk. Resultater: 19941 til 19960 af 40954
  • Hjælp til en kort sætning!

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil være så søde at oversætte denne sætning for mig... Jeres firma er blandt dem, som vi har fået opgivet af den danske ambassade i Paris. Især det med....SOM VI HAR FÅET OPGIVET hjæælp :D?
  • Kortfilms analyse

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg trak "kortfilm" til dansk FSA og ville høre om der var nogen der lå inde med en god analyse, eller hvis der var nogen der havde analyseret kortfilmen "Benja". Tak på forhånd!
  • Russisk ordbøger

    Forumindlæg
    Russisk ordbøger, Jørgen Harrit, år 2005, 1. og 2. udgave, ISBN 87-00-39981-7 + 978-87-01-41194-3, 1232 og 548 sider, Gyldendals Røde Russisk-Dansk og Dansk-Russisk ordbøger. Er i perfekt købsstand og blev købt i Bog & Idé for 400 kr hver. Jeg har afsluttet gymnasiet og dermed Russisk og skal...
  • Social og sundhedsassistenter bøger

    Forumindlæg
    Sundhed og sygeplejefag, Medicinskfag, Kultur og Aktivitetsfag, Psykiatri bogen, Social og samfundsfag, Pædagogik med psykologi, Dansk bogen, Naturfags bogen I alt 8 bøger
  • Hjælp til perspektivering (Afgangsprøven)

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at forberede mig til dansk muntlig. Jeg skal bruge noget hjælp vedrørende perspektivering. Jeg skal perspektiver "Aften" af Tove Ditlevsen med Blinkende lygter (Film)
  • Præludium - Blicher - Grafisk præg og budskabet??

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk mundtlig her d. 19. Jeg er igang med at analysere og er noget til punktet grafisk præg og buskab. Er der nogle der kan hjælpe mig med de 2 punktner? :-)
  • VIGTIGT! st. st. blicher - præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • integration

    Forumindlæg
    hej er der nogen vil godt svare på det her spørgsmål med en lang forklaring på ? "Hvorfor er det så svært for den østlige verdens folk i forhold til de vestlige at integrere sig i det danske samfund?"
  • St. St. Blicher - Præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • Kan jeg nå det?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til dansk mundtlig eksamene i morgen, men er ikk erigtig startet på det - har faktisk kun lavet synopsen. Og ville lige høre om det er muligt at blive færdig til i morgen formiddag?
  • Ikke opfylder opgaveformuleringen

    Forumindlæg
    Hvis man i en dansk/engelsk/fransk/tysk/etc. opgave ikke følger opgaveformuleringen og besvarer denne, hvad er så en passende karakter? Jeg vil selv mene, at det er 2/6 (ny/gammel), dvs. lige bestået
  • Irene Holm - at læse mellem linjerne

    Forumindlæg
    hej .. jeg er lidt fortabt, jeg skal til eksamen imorgen i dansk og jeg skal finde 2 eksempler på at læse mellem linjerne i irene holm,, er der nogen der kan hjælpe mig?? hurtigt tak :-)
  • Jomfruen af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    WebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen. Skal op i dansk her på torsdag, så ville høre om der er nogle af...
  • Den Blomstrende Have - Titelanalyse

    Forumindlæg
    Hey - jeg er virkelig på skideren. Jeg skal op i dansk i morgen, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lave den titelanalyse på den blomstrende have, af Naja Marie Aidt! SOMEONE, HELP..?
  • Reportage

    Forumindlæg
    Hej allesammen. I Dansk skal vi skrive en reportage. Men jeg ved bare ikke hvad jeg kan skrive om. Håber at I kan komme med nogle ideér :-) På forhånd tak.
  • Karthesisk produkt

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der en som på letforståeligt dansk kan forklare forskellen på fællesmængden og det karthesiske produkt mellem to mængder. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår definitionen der står i min bog.
  • Medicin i England

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvordan man kan læse medicin i Englans, hvad det kræver, hvordan man bliver vurderet og om det er realistisk, at en dansk elev kan gå der. Altså, er det for svært eller? Alt om medicin i udlandet er nyttigt :)
  • Tyyyyysk

    Forumindlæg
    Heey Guys. jeg har lige brug for hjælp her. Jeg er gået i stå med at oversætte en sætning fra tysk til dansk. kan i hjælpe mig. Sætningen er : " Hun har især syntes godt om teksterne".???
  • random subsampling?

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle mig på alm dansk (skåret ud i pap) hvordan man ser på data om det er indsamlet ved "random subsampling" eller ved "bivariat random subsampling" ? Haster lidt :)
  • SYNSVINKEL! HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri??