Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19941 til 19960 af 35409
  • Linjer i rummet - vektorer - hjææælp!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i næste uge - og jeg forstår ikke hvorfor man i rummet ikke som i planen kan beskrive en linje ved en ligning - er der nogen der kan forklare mig det plzzzz?
  • integration

    Forumindlæg
    hejsa hvordan løser man 1'eren i opgave 5, har svært ved at se nogen regneregler for det?? opgaven er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf
  • Må jeg tage billeder med?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op i fysik, og jeg har om verdensbilleder. Må jeg gerne have billeder med ind til selve eksamen? Håber at hører fra nogen :) Hilsen Anne, på forhånd tak for hjælpen :)
  • Værdipolitik

    Forumindlæg
    Jeg har trukket værdipolitik til min studenter eksamen i Samf A, og har lidt problemer med at fremstille nogle gode problemstillinger, er der nogen der kan hjælpe mig?
  • metodisk

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig ? jeg står og skal til eksamen snart og skal lave en metodisk analyse men har fuldkommen glemt hvad det er ? kan jeg få det afvide i korte træk?
  • Differentiering af sammensat funktion

    Forumindlæg
    Skal til matematik eksamen på fredag . væs sød at kigge på det vedhæftede dokument og hjælp mig med at komme fra den første ligning videre til den anden i det der er markeret i den røde firkant :) Pa forhånd tak
  • Længde- og breddegrad

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en 24 timers eksamen og har trukket Jorden, og skal fokusere på b.la. længde- og breddegrad men jeg forstår det ikke helt. Er der nogen der kan forklare mig det på en simpel måde?
  • Fysik dispositioner?

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Jeg skal have lavet dispositioner til 9 forskellige emner. Jeg er helt vildt blank på, hvordan de her dispositioner skal se ud. Er der ikke nogen, som vil komme med et eksempel? På forhånd tak!
  • Korstog og kulturmøder, Historie?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i korstog og kulturmøder. Jeg vil dog gerne lige have bekræftet hvad man skal når man er til historie eksamen. F.eks med hvordan man finder problemstilling, årsagssammenhæng osv. Nogen der gider forklare det for mig? Stort tak.
  • "liebe zwischen ost und west" -???

    Forumindlæg
    hehjjjj skal op til eksamen i morgen. Og har enorm brug for hjælp, nogen som har gennemgået teksten liebe zwischen ost und west? PLEASE svar hvis du har! og fortæl mig evt. hvad den handler om
  • Ondskabs psykologi?

    Forumindlæg
    Hej allle. Jeg skal snart op til psykologi eksamen. Jeg er i tvivl om, hvad der fører til ondskab hos nogle individer? Er det både medført og indlært? Psykopati, dets definition og forklaring?
  • Hej alle.

    Forumindlæg
    hej alle jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg står her og skal til eksamen på onsdag .. Hvad er globalisering? Hvad har globaliseringen betydet for Danmark? I må meget gerne komme med lange forklaringer svar snarest.
  • Mangler forsøg og noter til Magnetisme

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som der har nogle noter til Eletromagnetisme? Mangler også nogle forsøg til Eletromagnetisme og bare Magnetisme? Skal snart til eksamen så det ville bare være super hvis nogle søde mennesker vil hjælpe:D Tak på forhånd :b
  • Slag

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har prøvet at komme op i Herodot til eksamen? Og trukket slaget ved Thermopylæ? Hvad kunne man tage fat på her? Jeg synes ikke at der er så meget kød på i forhold til hvis man f.eks trækker Odysseen.
  • arealer

    Forumindlæg
    hejsa vil bar høre hvordan man griber sådan en opgave an.. kan ikke finde ud af det... det er opgave 1 e) og siden er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-1VUH.pdf
  • Sandsynlighed og statistik regning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, sidder her og skal snart til matematik mundtlig eksame. Og håber nogle kan forklare hvordan man regner sandsynlighed ud og statistik. Bare nogle eksempler Ville være alletiders! Mvh kasper
  • velfærdsamfund og offentlig sektor?

    Forumindlæg
    hej.. jeg ska til eksame på onsdag, og er ik helt med på forskellen mellem velfærdsmodel og offentlig sektor, alså hvad er det konkret, det behøver ik at være kort. hilsen Atm
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP plz

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal op til eksamen og mit eventyr er den grimme ælling, Har svært ved at lave en person karakteristik, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe. Tusind tak på forhånd
  • Highway star og rabalderstræde

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til musik eksamen på mandag, og skal have analyseret highwaystar og rabalderstræde! Er der nogen som ligger inde med analyser til disse to numre eller som kan fortælle mig hvordan jeg gør??
  • kvantemekanik

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen.