Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19941 til 19960 af 60833
-
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
Psykologi kvote 2 Ålborg
ForumindlægHej, Jeg er ikke så god til at regne mit gennemsnit ud for kvote 2. Jeg kan se, at snittet lå på 10,5 i sommers og jeg har et snit på 10 med hurtigstartsbonus. I kvote 2 går de op i kvote to fag altså dansk, engelsk, matematik og samfundsfag eller historie. Mine karakterer er her 10,10 i dansk ... -
Salg af bøger til Århus Universitets
ForumindlægHej Starter du på Århus Universitet denne sommer, sælger jeg ud af mine studiebøger til naturvidenskab og få fag hos sundhedsvidenskab. Jeg har studeret molekylær medicin det sidste år, og sælger nu ud af mine brugte bøger. Calculus modul 1+2 (Matematik) Calculus Concepts & Contexts 3 af Ja... -
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej med jer..Kan se at der allerede er lagt nogle ekstemporaltekster ud, men da jeg skal til eksamen i tysk A-niveau ville det være rart med nogle tekster på A-niveau. Håber nogen kan hjælpe.. -
Privat undervisning?
ForumindlægHej alle..! Vi er en lille gruppe (4) der står forude for en matematik eksamen her til sommer. Vi har desperat brug for hjælp til matematik, da vi har mange problemer ´med vores lære. Vi har matematik på B niv. Det er selvfølgelig mod betaling. Nogen der kan hjælpe? evt. om hvor der er muli... -
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
forstår ikk
ForumindlægAntallet af Facebook-brugere i hele verden for en årrække i perioden 2004-2010. Det antages udviklingen i antallet af Facebook-brugere kan beskrives ved en funktion af typen f(t)=b⋅at Hvor at f(t) beskriver antallet af Facebook-brugere i verden (målt i mio.) t år efter 2004. Benyt... -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Hvordan læser man op??
ForumindlægHej alle sammen. Håber virkelig der er nogen der kan/vil hjælpe mig.. Skal til min studenter eksamen på tirsdag i matematik, men ved virkelig ikke hvad jeg skal læse, altså hvor meget og hvor jeg skal starte og slutte... Håber virkelig der er nogen der har nogen fif's til hvordan jeg læser... -
Eksamenssprøgsmål
ForumindlægHej, jeg skal op til Matematik B og har virkelig ikke styr på det. Jeg har fået 14 spørgsmål som jeg skal have klar til eksamen - vil gerne tilbyde 500,- for at der er en der vil lave dem på en forståelig måde. Det er beviser og redegørelser m.m. der skal laves. - Alle mellemregninger SKAL være... -
Hvordan forholder du dig til fagene?
ForumindlægHvordan har I indtil videre haft det med fagene? Hvad har været nemmest/ sværest/ sjovest/ kedeligst - hvorfor? Hvad har du gjort for at overkomme forhindringer i fagene, så de blev mere interessante eller så du forstod dem bedre? -
årsprøve i skriftlig dansk
Forumindlæghey, tænkte om nu hvor jeg skal op til årsprøve i dansk, er det så et gammelt fra en af de sidste år eller et nyt et ? -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
Problem og færdighed fsa
ForumindlægEr der nogle derude der lægger inde, med nogle tidligere eksamens opgaver: Færdighed eller problem?
