Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19961 til 19980 af 77388
-
Boganmeldelse af - Når snerlen blomstrer ???
ForumindlægHeeey ?? øhmm har glemt at vi skulle have lavet en boganmeldelse af en bog, som hedder- Når snerlen blomstrer !! Og vi får årskarakter her snart om en uges tid,, såå den er meget vigtig !! Please er der nogen, som kan låne mig deres boganmeldelse af bogen eller ?!!!!!! Har seriøst meeeeeegt brug ... -
Emne til projekt???!!!!
ForumindlægEr i knibe da jeg er kommet bagud, med at skulle lave min afsluttende projektopagave i dansk pga sygdom! Syntes ikke jeg kan finde et emne?? Har tænkt og tænkt og tænkt, men der kommer ikke noget! Vil blive rigtig glad hvis der var nogen der bare ville komme med nogle forslag? :) -
det her tager KUN 2 sekun..HASTER
ForumindlægEr der nogen, der gider at oversætte denne her nemme tekst til tysk?? I vil nemlig rede mig, hvis I ku det...Hvordan går det med at give karakter? jeg håber at det går godt.!!Wie geht es mit Zeugnis zu geben? ich hoffe es gut gehts...er det ikke sådan??ret lige plsssss... -
Antal årsprøver
ForumindlægJeg ved godt, at det er op til hvert gymnasium at afgøre, hvor mange årsprøver en elev skal op i - men eksisterer der ikke en max grænse? -
Lige lovligt..?
ForumindlægEr det koncept, at man kan downloade opgaver, som andre har skrevet, og derefter aflevere, egentlig tilladt? -
Lille spørgsmål om mitochondrie?
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et lille spørgsmål vedr. mitochondrier. Hvordan er dennes opbygning og funktion? Jeg håber, at I kan svare dybere end jeg kan, for jeg forstår det ikke helt :( -
forskel på lærerseminarium
ForumindlægJeg har tænkt mig at søge ind på skovlunde lærerseminarium, men jeg har ellers hørt så mange gode ting om frederiksberg seminarium, at jeg er nu i tvivl om hvadfor en jeg skal vælge. Tror i der er forskel på de forskellige seminariumer, for i den sidste ende bliver man jo en lærer. -
skriftlige fag
ForumindlægHej.. nogen der kan fortælle hva der skal til for at få høje og gode karaktere i skriftlig dansk samt skriftlig engelsk..? :S har været til årsprøve i fagene, og det er sku ikk gået for godt :S selvom mine normale karaktere er udemærkede :D håber på lidt hjælp, så jeg kan give den gas til næ... -
et samfund i opbrud
Forumindlæger der en der kan fortælle mig lidt om hvilke væsentlige ændringer der sker i familien og hvorledes velfærdsstaten opstår og udvikles i 1850-1950. På forhånd tak :o) -
Kan man stoppe efter HF 1. år og ..
Forumindlægholde et års pause. Også starte fra der man slap? Lyder det underlig? Altså lad mig uddybe det helt.. Jeg går nu på HF 2. år men er virkelig skoletræt. Jeg har ikke været aktiv siden skolestarten i år.. I stedet for at dumpe har jeg tænkt mig at holde pause til næste sommer.. Men er man så nø... -
Min drøm
ForumindlægHeej Jeg har en drøm om at blive Socialrådgiver! og har altid haft den drøm, vil så gerne tage uddannelsen. Har begrund af min sygedom, desværre været meget fraværene fra skole:(n, hvilket har gjort at jeg nok kommer ud med en rigtig dårlig gennemsnit. regner ca med at få 2 til 3 i gennemsnitte... -
Dumpe?
ForumindlægHej alle. Jeg tænkte der er nogle af jer der ved om der virkelig skal meget til før man dumer dvs. 00 eller -3 i et fag? Nogen erfaringer? Mange siger det næsten er umuligt at dumpe andre siger at der ikke skal så meget til... -
Metoder i Dansk og Samfundsfag
ForumindlægJeg skriver om "Overvågningsdsamfundet" i dansk og samfundsfag. I dansk har jeg analyseret og fortolket et roman - Hvilken metode er det så jeg har benyttet? I samfundsfag argumenterer jeg for/imod dette samfund. Og kommer ind på terrorlovgivningen og vores frihedsrettigheder. - HVilk... -
Tolkning af spørgsmål
ForumindlægHej alle medstuderende og matematikinteresserede! Jeg har et problem med tolkningen af et eksamensspørgsmål som jeg sidder og er ved at forberede. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig! :) Spørgsmålet lyder: 16. Integralregning og areal Gør rede for anvendelse af det bestemte integrale til ... -
Brøkregning i toppunktsformel
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og bakser en smule med beviset for toppunktsformlen. Jeg er nået til et punkt hvor jeg ikke rigtig kan forklare hvorfor resultatet bliver som det bliver, da jeg aldrig rigtig har været stærk i brøkregning. Jeg er nået således at y=a*(-b/2a)^2+b*(-b/2a)+c. Dette giver reg... -
Bedst viden?
ForumindlægHej SP Hvad vil I mene er bedst at have forståelse på i samfundsfag før en udtræks samfundsfags prøve? Altså mest vigtigt overordnet viden. På forhånd tak! -
Karakter i færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen (: Så er de skriftlige eksamner klaret for alle os, der ikke fik trukket skrifligt engelsk, og man kan i stedet nå at blive bekymret over, hvordan det mon gik. Det er allerede sket for min så jeg har et lille spørgsmål.. Er der nogen der ved hvor mange fejl man må have i færdighed... -
(VIGTIGT!) Skal op i biologi om 50min.
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har været oppe i biologi og kan fortælle mig hvad prøven handlede om? (FSA) -
Bestået 1 hf gennemsnit for at gå videre?
ForumindlægHej jeg sidder her og har været til nogen eksamener, men har ikke bestået i gennemsnit indtil videre og jeg mangler kun 1 fag og det er musik her på tirsdag.Men aner absolut intet om det. Så jeg tænker lidt på om det er muligt at gå videre til andet år på en HF. Hvis bare at alt er bestået efter ... -
Engelsk - Hjælp!
ForumindlægHeeej. Jeg er en pige fra 8.klasse som snart skal have en engelsk prøve. Det skulle være en prøve man normalt fik til afgangseksamen hvis man blev trukket til at skulle op i skriftlig engelsk .. Prøven skulle indeholde 4. forskellige test.. Noget med at lytte osv. Nogle der kan forklare lidt tyde...
