Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 19961 til 19980 af 47925
-
Afslag
ForumindlægJeg har søgt ind på pædagogsemi, men har fået afslag da jeg havde dumpet en eksame.. (Er møg ked af det) Andre der også har fået afslag fra PÆDASGOGSEMI?? -
Dumpe + bestået?
ForumindlægJeg er tvivl om man har bestået faget, hvis man dumper til den mundtlige eksamen, men f.eks. får 7 eller 10 til den skriftlige.. Nogen der ved det?? -
konsekvenser!!!
Forumindlæghvad skal man gøre hvis man ikke ønsker at gå til tysk eksamen? Vil det får konsekvenser vi jeg skal søge videre... -
Kan man ændre valgfag i 3.g!! Fra Tysk A til Samf A -> hjææælp
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skrev til gym i går for at få svar om jeg kunne ændre fag: "Hej Peter, Jeg ringede op på gymnasiet i dag for at snakke med dig - desværre var du optaget. Det drejer sig om, at jeg godt kunne tænke mig at få ændret fag fra tysk A til samfundsfag A. Jeg håber meget... -
Eksamenssæt til skriftlig matematik B HF 22. maj
ForumindlægHej, Jeg ville høre, om der er nogen som har eksamenssættet med spørgsmålene til delprøve 1 og 2, som blev udleveret til den skriftlige eksamen mandag d. 22. maj for matematik B på HF. Jeg mener at jeg tog sættet med, men kan ikke finde det nogen steder, og jeg vil rigtigt gerne kigge på det og... -
Lægevidenskab modul 1 niveau!?
ForumindlægHej venner, Jeg har efterhånden gået på lægestudiet et par måneder og skal derfor snart op til min første skriftlige eksamen på Syddansk Universitet. Jeg skal op i den skriftlige eksamen på modul 1: "Liv, sundhed og sygdom", til en Scribble eksamen og der er over 100 læringsmål ma... -
Kan du hjælpe mig ?
ForumindlægJeg har brug for et super fedt råd inden jeg skal op til mundtlig eksamen ? - Hvad skal jeg gøre udover at spise masser af mad, så jeg kan få en masse energi ? -
Læseferie - hvor lang tid har folkeskoleelever?
ForumindlægHej allesammen * Ved i svaret på det overordne spørgsmål? *bruger i jeres læseferie fornuftigt? * Er det noget man skal have klar før læseferien? * hvordan foregår jeres læseferie? Det er første gang jeg skal til eksamen og ville gerne vide disse ting befor :) -
Renteformlen
ForumindlægHej Jeg vil gerne i min mundtlig eksamen kunne drage en sammenligning mellem renteformlen og potensligninger. Men hvordan gør jeg det smartest - uden censor opdager jeg er en dør til potensligninger :) Er der nogen der har et godt råd? -
Uretfærdig eksamenskarakter?
ForumindlægHej, Jeg har været til eksamen i written proficiency & grammar III, hvilket resulterede i et 8tal. Det er vel okay, selvom jeg til den foregående eksamen fik 10. Problemet er, at gennemsnittet for holdet er helt nede på 6.5. En trediedel af holdet er simpelthen dumpet. Der er ved at blive organi... -
Eksamensnervøsitet, et godt råd!
ForumindlægJeg kan se, at nu hvor eksamen nærmer sig, udtrykker mange bekymring for, hvorledes de skal håndtere deres eksamensnervøistet. Hvis du er så nervøs, at det reelt giver dig problemer med eksamenspræstationen, bør du læse denne kloge bog: Opstilling i folkebiblioteker: 37.125 Latour, Anne Eksame... -
står det godt?
Forumindlæghej, jeg går i 10.klasse og skal op til dansk eksame ... ville bare lige spørge om i kan rette min præsentation i min synopsis.. med hensyn til stavefejl og forkerte valg af ord osv.. det har jeg nemlig problmer med i forvejen jeg har om danmark og danskhed og har valgt som underemne "Grise... -
spørgsmål vedr. mat.A turbo
Forumindlæghej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ... -
Hvordan skriver I noter?
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g, og ville gerne høre hvordan I tager noter i matematik timerne ? Jeg synes det er svært både at lytte og skrive det læreren skriver på tavlen. - kom endelig med jeres gode tips og råd :D TAK -
Snit for medicin?
ForumindlægSidste år var gennemsnitet for at komme ind på medicin 9,6. Er der nogen der ved noget om, svenskernes krav er blevet skærpet, eller om de kommer ind på samme vilkår. Det kunne nemlig være nice, hvis gennemsnittet faldt! -
Historie årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, men er ikke rigtig med på hvordan sådan en foregår. Er der nogen som har været oppe til enten årsprøve eller eksamen så vil fortælle lidt om det ? Altså hvad skal jeg ligge vægt på når jeg læser, og hvordan kan spørgsmålet lyde, og alt det der.Håber nog... -
Strenginstrumenter / stående snorbølger
ForumindlægHej guys! jeg har trukket strenginstrumenter til min fys eksamen, er det nogen der kan hjælpe med den første del? "Du skal fortælle om begrebet stående bølger på en streng." forstår ikke helt hvad "stående" bølger er. -
Alkaner, Alkener, Alkyner og Cykliske og aromatiske forbindelser
ForumindlægHej Jeg skal snart op i eksamen i kemi og derfor vil jeg lige hører om i ved noget om Alkaner, Alkener, Alkyner og Cykliske og aromatiske forbindelser. Det jeg vil vide er alle de frem kemiske og fysiske egenskaber? Håber i kan hjælpe! -
søger en analyse af den fede mand
Forumindlæghej jeg skal til eksamen om ca 1 måneden jeg ville gerne have hjælp med at af analyser den her tekst jeg skal bare vide temaet, point of no return og klimaks mest point of no return og klimaks plzzzzzzz hjælp mig MANGE MANGE TAK PÅ FORHÅND -
PLAGIAT
ForumindlægHej, Hvis man til en skriftlig eksamen har brugt 3 linjer som ikke tilhøre en selv får man så plagiat? Jeg har selv skrevet 4 sider men lige de 3 linjer er taget. Er det noget med en opgaven skal være plagieret en hvis procent eller er det direkte plagiat ved en enkel sætning.
