Søgning på: naturgeografi c eksamen. Resultater: 19961 til 19980 af 89325
  • Ikke bestået

    Forumindlæg
    Hej. Har hørt, at hvis man ikke består studentereksamen, kan man ikke begynde forfra, altså på hf, hhx osv. passer det?
  • A fag

    Forumindlæg
    Jeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette?
  • Bedste uni at læse jura på?

    Forumindlæg
    hvilket universitet vil i anbefale at man læser jura på? fx noget med sværhedsgraden er den svingende fra sted til sted, og kvaliteten i undervisningen? På forhånd tak Christian.
  • for lidt tid?

    Forumindlæg
    Hej Jeg synes det forekommer som værende en umulig opgave at komme igennem det hele på bare 10min!! det jeg har tænkt mig at præsentere tager mere end 30min!! Men så var det jeg tænkte at man måske bare skal "berøre" det man gerne vil sige i de 10min, og satse de spørger ind til det, e...
  • Universitet fordybelse

    Forumindlæg
    Er der nogen universitetetsstudier hvor man virkelig kan fordybe sig? Går på statskundskab og synes det er meget generelt. B. la. har vi tre fag hele tiden, så der er ikke så meget plads til at kunne fordybe sig i de enkelte fag. Hvordan er det på jeres studier
  • eksamensbevis (STX)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er bare lige nysgerrig. Kommer vores årskarakterer også til at stå i vores eksamensbevis? Hvordan ser eksamensbeviset egentlig ud? Er det ligesom i folkeskolen, hvor man får en slags hæfte og så ligger der et papir indeni med vores eksamenskarakter?
  • Hjælp! Dumpet matematik

    Forumindlæg
    Hej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate...
  • Årskarakter 2.g?

    Forumindlæg
    Hej alle! Tæller årskarakteren i 2.g for noget på selv eksamensbeviset? Jeg er godt klar over at de afsluttende fag gør, men gør de ikke afsluttende?
  • Mundtlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :)
  • Motiverne bag pave urban 2.s korstogsopfordring

    Forumindlæg
    Hej nogle der ved noget om motiverne bag pave urban 2.s korstogs opfordring.? Eller nogle der kan give mig en hjemmeside?
  • HASTER !!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a...
  • 9 eksaminer i stedet for 10, i 2011?

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at dem, der bliver studenter til sommer i år 2011, kun skal have 9 eksaminer og ikke 10, som det har været indtil nu. Kan ikke huske hvor jeg har hørt det fra, eller om det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Hvis der er nogle der kan be- eller afkræfte, hører jeg gerne fra jer!
  • Apps og snyd

    Forumindlæg
    Min ven og jeg havde en diskussion. Han siger nemlig, at hvis man er inde på apps som fx studienet som man har downloadet på sin computer, så kan skolen IKKE se det, men det kan de vel godt, eller hvad?
  • Søger efter skriftlig eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det?
  • Talepapir

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.?
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år?
  • Louis Pasteur

    Forumindlæg
    Jeg har snart eksamen, hvor jeg skal fortælle om louis pasteur og hans metoder. Er der nogen der kan hjælpe mig ?
  • Medieetik

    Forumindlæg
    Heej!!! Jeg skal til eksamen og kan komme op i medieetik, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad medieetik er, er der nogle der kan hjælpe mig??? På forhånd Tak
  • nedkøling exoterm eller endoterm process?? hjælp haster

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen Jeg har brug for hjælp hurtigt til min AT eksamen. Når man nedkøler madvarer sker der så en exoterm process eller endoterm process? På forhånd tak
  • Normalfordeling, binominalfordeling.

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skla op til eksamen imorgen, der er et spørgsmål som jeg virkelig ikke fatter. Gør rede for binominafordeling og normalfordeling. :(