Engelsk
Are you ready boots?
Svar #3
22. april 2008 af malle22 (Slettet)
Jeg fik 10 for opgaven.
Svar #5
22. april 2008 af Romulus (Slettet)
Spørgsmålet er, hvordan "forholdet" mellem støvlerne og Lulu er? Hun føler sig øjensynligt en helt anden person, når hun har dem på - føler sig tjekket, rig og er selvsikker - men hvorfor lader hun samtidig støvlerne samle støv i et halvt år??
Derudover er der de tydelige kontraster mellem de to mænd - den ene er bøsse og åben overfor hende (de kan snakke om alt) - mens den anden tilsyneladende er den perfekte mand, prinsen på den hvide hest, men åbenbart udelukkende optaget af materialisme.
Det er en spændende historie med mange aspekter - dét kan der komme meget godt ud af.
Svar #6
23. april 2008 af Janni Maj (Slettet)
Svar #9
20. september 2008 af Maroq-G (Slettet)
Heej # 3!!!
Jeg tænkte på om jeg ikke kunne få din opgave som inspiration, for skal afleverer den på torsdag??? Hilsen Adam. Duer meget velkommen til at skrive til mig på msn eller en mail til: [email protected]
Svar #10
21. september 2008 af Helin25 (Slettet)
Hej .
Jeg kan se at der er kommet en masse fine svar.
Svar 3 - Malle22 ? Du har opgaven? Kan du sende den til mig ???
på - [email protected]
Svar #11
07. december 2008 af TheArtist (Slettet)
Er der nogen der godt kan hjælpe mig med at skrive en karakterstik af Charlie i novellen: Are you ready, boots?
Svar #12
14. april 2009 af M.sylvester (Slettet)
Er der nogle der har den der historie inden Torsdag D. 16- 04 -2009 må i meget gerne smide den til mig..
iorden hvis det ikke er hele historien, bare resume..
for det kan jeg slet ikke finde udad at lave..
Skriv et svar til: Are you ready boots?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.