Erhvervscase

Tips til fremlæggelse af e-case i morgen - Select

09. april 2014 af Christence (Slettet)

Hej Alle
Jeg har arbejdet med SELECT Sport og skal imorgen eftermiddag fremlægge min case. Jeg har valg at uddybe problemet:

"Opretholde det stigende resultat" 

De to handlingsforslag er:
Handlingsforslag 1: Reducere omkostningerne på eksportmarkeder
Omkostningerne kan reduceres ved opretrettelse af lagre i de pågældende eksportlande. Grundet finanskrisen har distributørerne reduceret deres lagre, så følger SELECT Sport samme princip, som i DK, vil de kunne bibeholde dag til dag levering, mindske transportomkostningerne og udvide distributørnettet i det pågældende land.
 

H2: Øge Omsætningen
Omsætningen kan øges ved at fokusere på de nuværende markeder og sælge til nuværende kunder , bl.a. ved at øge kendskabsgraden for at opnå en større omsætning eller skabe et mer salg. 

Jeg har valgt handlingsforslag 2 at øge omsætningen, ved at afsætte mere..

Har i nogen god tips til, hvad jeg evt. kan snakke om, for  hvordan de kan øge afsætningen? Altså overvejer noget om markedspenetrering, evt. ved at øge kendskabsgraden gennem promotion?
Men er fod- og håndbolde, samt træningstøj en nødvendighedsvarer eller luksusvarer for de kunder amatørklubber og professionelle hold (landsholds osv). 

Andet spørgsmål? Hvis virksomheden skal bruge penge på promotion? HVORHENNE I REGNSKABET tager man så pengene? Fra Egenkapitalen eller Likvide beholdninger eller??

Håber der er nogle der kan hjælpe :)


Skriv et svar til: Tips til fremlæggelse af e-case i morgen - Select

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.