Engelsk
HÆLP_HJÆLP! Terminsprøve
Hej
jeg var til terminsprøver og fik 7 i min delprøve 1, tilbage meldingen var at min delprøve 2 var så dårlig at den trak min samlede opgave ned til 02... Dette syntes jeg virker lidt vildt da jeg så har fået under 02 for min stil. Nogle der har kompetencer inden for karaktergivningsområdet, og ville kigge min stil igennem?
Hilsen Nathalie
Svar #2
30. april 2014 af Mistique (Slettet)
Nu er det også lidt svært at bedømme, når jeg ikke selv har læst teksterne, derfor ved jeg ikke om du har tolket forkert. Men jeg alligevel læst den. Det skal lige siges at jeg går på HF, så om reglerne er helt det samme, det må du selv lige bedømme. Men jeg får ihvertfald den samme slags opgave.
Jeg synes resumet er alt for kort. På HF må vi ikke tolke i resumet, som du har gjort ved f.eks. at nævne temaerne. (Må i det på STX?)
Du bruger sammentrækninger, som f.eks. 'doesn't'. Jeg har lært man ikke må bruge sammentrækning i skrift sprog.
Der er også nogen stavefejl, som jeg gætter på har trukket ned.
Svar #3
30. april 2014 af NathalieWi (Slettet)
Hej, tusind tak fordi du ville læse den igennem :) Skulle ikke mene der var forskel på stillende i forhold til HF og STX.
Da det var terminsprøve har jeg ikke selve opgaven. men der står på dokumentet 4 punkter som vi skulle skrive om i vores stil. (Der er ingen af punkterne der er et resume). HAvde lidt håbet på at der var der kendte til opgaven :)
Svar #5
01. maj 2014 af Andersen11 (Slettet)
Der er mange stavefejl, grammatiske fejl, dårligt ordvalg, og det hele bærer præg af at være tænkt på dansk.
Skriv et svar til: HÆLP_HJÆLP! Terminsprøve
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.