Engelsk

Eksamen..

02. maj 2014 af Hejsa012 - Niveau: 9. klasse

Hej! På torsdag skal jeg op til skriftlig engelsk. Jeg har svært ved skriftlig engelsk og især er jeg nervøs for læseprøven! 

Nogen tips og tricks til hvordan jeg klarer mig? :-(


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. maj 2014 af maikenmarie

Tag det stille og roligt og ikke stres over det. Hvis der er nogle ord du ikke kender så tænk på om de ligner danske ord, hvis ikke de gør det så spring over dem, få den dybere mening i teksten ikke meningen af hvert ord. 

Og desuden, jeg kan se du går i 9. klasse - tag det roligt ven, men mindre at dit samlede gennemsnit ligger rigtig langt nede, vi snakker 02-ish så skal du ikke være bekymret for at blive erkendt egnet til en ungdomsuddannelse hvis det er det du gerne vil næst. 

Jeg tror i bund og grund mit bedste råd er at slappe af og se lyst på det, koncekvenserne af hvis ikke det går så godt er ikke ret store :)

Held og lykke! 


Svar #2
06. maj 2014 af Hejsa012

Tak for hjælpen! Jeg plejer at få 7 eller 10 til engelsk og mit gennemsnit ligger også ca. på 10, men jeg er bare nervøs for det skriftlige.  Men jeg kan helt sikkert bruge dine råd! 


Skriv et svar til: Eksamen..

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.