Andre fag

Eksamensprohjekt HF?

13. maj 2014 af maripb (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej :)

Jeg skal vil EP (tværfagligt dansk og samfundsfag) eksamen i næste uge på HF og jeg har i dag fået fortalt at jeg kun får min ene lærer med ind til eksamenen.

Jeg får min dansklærer med ind, som både afbryder folk og jeg ikke har så stor tillid til, at han vil støtte mig bedst mulig.

Er det virkelig retfærdigt? Og har andre oplevet det samme?  Jeg mener: Jeg bedømmes jo på, at jeg kan vise færdigheder i begge fag, men halvdelen af eksaminationstiden bygger på en samtale mellem lærer og elevc, og når den eneste lærer der stiller spørgsmål er dansklærer, er jeg da nervøs for, at det samfundsfaglige censor ikke mener at jeg får inkluderet samfundsfag nok.

EP skal erstatte det tværfaghlige i fagpakkerne på et alm. 2 årigt HF-forløb, og dér har man alle 3 lærer med inde...

KH Maria


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. maj 2014 af Mistique (Slettet)

Det er normalt at det kun er en lære der kommer med ind. Jeg skal selv først lave EP til næste år, men som jeg forstår det dækker censor og læreren begge fag, så i din situation vil censoren være samfundsfags lærer. Derfor kan han/hun jo stille spørgsmål til det område, evt. kan det være din lærer også stiller spørgsmål til det.


Brugbart svar (0)

Svar #2
24. maj 2014 af Hijsa

Hej Maria,

Har du været oppe til EP endnu? I såfald, hvordan gik det? Skal nemlig selv op og er meget nervøs... stilte censor mange spørgsmål, og blev begge fag dækket godt ind?


Skriv et svar til: Eksamensprohjekt HF?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.