Engelsk
Oversættelse af et digt
Fra dansk- engelsk
"Syng din sang og træd din dans, vend dig ud mod verdens blå, skjul dig aldrig men træd frem, ellers går din blomst i stå."
Svar #1
15. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
syng din sang: Syng et sang
træd din dansk: og begynd en danse
Resten: At der bliver forklaret at man skal stå frem, være ligeglade med hvad de andre tænker. Hvis man vil blomstrer så må man stå frem i solen (i det frie).
Svar #3
15. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
Det må du selv finde ud af. Brug evt nettet eller en ordbog. Nu ved du i hvertfald betydning, så må du selv tage resten af ansvaret.
Svar #4
16. juni 2014 af cill3mus (Slettet)
Svar #5
16. juni 2014 af Savior123 (Slettet)
Det har jeg svært ved at se, for en pige der går i 8. klasse. Så må du bare sige til din lærer at du ikke kan finde ud af det... De skal jo se hvad dit nevau er.
Svar #8
16. juni 2014 af IsabellaFF (Slettet)
Svar #9
Hvad med at sye munden lukket din gorilla. Ja man spørger hvis man ikke kan finde ud af det, og jeg har svært ved at se, at man ikke kan oversætte en lille tekst. Det er flovt at man ikke kan sætte komma, selvom man går i 1.g. Det indikere "Den naturelige selektion". Isabella du er meget inkompetence, og burde forstå mellem at spørge om noget svært, eller spørge om noget man vil have andre til at lave.
Svar #10
Desuden har det intet med naturlig selektion at gøre. Du har tydeligvis ikke taget biologi.
Svar #11
Jeg har fået 12' taller hele vejen igennem. Du kan godt skride igen tøs. Gå hjem og øv på dine kommasætninger :) Nu skal du jo snart begynde i 2.g, så mon ikke det er på tide din forvokset ged :)
Svar #12
Desuden har du selv glemt komma et par steder. Fej for din egen dør først :)
Svar #13
Svar #14
Du kunne alligevel bruge en ordbog eller spørge dine forælre ^^
Svar #15
Svar #16
Svar #20
Isabella: Ja jeg vil gerne læse medicin, og jeg er en meget barmhjertelig person der ønsker at hjælpe andre mennesker, men jeg har desværre 0 repsekt for folk der starter med at skrive: Hvis man slet ikke kan er der jo ikke andet at gøre end at spørge. Hold kæft, hvor er du flabet. Det her er et lektieforum hvor folk spørger om hjælp for at få hjælp - ikke for at få st vide at de skal lave det selv eller spørge deres lærer
Så det er dig der starter det hele. "Fej for din egen dør først" Jeg har både fejet og skruppet :)