Engelsk

Hjælp

04. september 2014 af Karlse - Niveau: 8. klasse

Cross out rhe other ten mistakes and correct them.

Dying

Sportsmanshpi is slowly dieing.  Nowadays football is only about holiganism. In the old days it was a team

With

sprot was a team sport whit   22 men playing. It wasnt a question of how many money the players cut make at the end of the day. It was more about bringing victory to you club and country.

To

People came  too   watch the matches, not to fight shout and through things at the referee.

Important

Referees have an ímpotent  job to do, and you have to respect their decisions. Of cause the make mistakes once in a while, but thats no excuse of abusing them or sending dead threatsto them.

Man skal finde 10 fejl, men jeg har funder 4 kan i ikke hjælpe mig.

Svar #1
04. september 2014 af Karlse

Kan i ikke hjælpe mig please

Svar #2

Kom nu jeg har virkelig brug for hjælp

Brugbart svar (0)

Svar #3
04. september 2014 af Andersen11 (Slettet)

Der er så mange tastefejl i din tekst at det er vanskeligt at afgøre, hvad der er sjuskefejl fra din side, og hvad der er fejl, der med vilje er lagt ind i teksten.

Brugbart svar (0)

Svar #4
04. september 2014 af Hansihh (Slettet)

sportmanship-hooliganism-sport-wasn't-much-could-your-throw-course-they-that's-threats to. Du skal nok få styr på de stavefejl... Der var flere end 10 fejl. Hvor ordene skal indsættes...? Er det dit lille opgave.

Svar #5

Ja, der hvor du har skrvet; that's , wasn't. Det står også sådan i teksten, det er bare mig der ikke kan finde ud af lave den prik over.

Svar #6

Hvad mener du med hooliganism er det ikke stavet rigtigt

Brugbart svar (0)

Svar #7

Se på din oprindelige tekst i #0 ovenfor.

Brugbart svar (0)

Svar #8

#5 Jeg kan jo ikke tankelæse vel? #6 se på forskellen mellem min version og din version

Svar #9

Jeg har lavet opg og tak for hjælpen Hansihh er bare lidt træt efter to kamp jeg har spillet.

Svar #10

Kampe

Svar #11

sportmanship-hooliganism-sport-wasn't- threats -to. De står rigtigt i opg. Jeg undskylder rigtig meget for fejlen jeg selv havde lavet, :)

Brugbart svar (0)

Svar #12

#11 fejle*, selv tak

Brugbart svar (0)

Svar #13

"fejlene" eller "fejl", hvis der endelig skal rettes fejl.

Brugbart svar (0)

Svar #14
05. september 2014 af Hansihh (Slettet)

Genau

Brugbart svar (0)

Svar #15
16. september 2014 af MissRocksaaan (Slettet)

Sådan her er teksten så man kan læse lidt nemmere
Sportmanship is slowly dying. Nowadays football is only about hooliganism. In the old days it was a team sport with 22 men playing. It wasn't a question of how many money the players cut make at the end of the day. It was more about bringing victory to your club and country. People came to watch the matches, not to fight, shout and through things at the referee. Referees have an important job to do, and you have to respect their decisions. Of cause they make mistakes once in q while, but that's no excuse of abusing them or sending dead treats to them.

Skriv et svar til: Hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.