Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Analyse og fortolkning

15. december 2014 af Cbjerg (Slettet)

Hej alle sammen. 
jeg sidder med min SRP, og bliver pludselig og bliver i tvivl omkring min fortolkning, skal den også være punkt omdelt ligesom anelysen er. altså en (lille) overskrift hvor der står fx. budskab og så kommer budskabet, eller skal det bare skrives i en lang tekst. 
håber i kan hjælpe mig :). 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. december 2014 af Mabdesaken (Slettet)

Nu er det sikkert meget forskelligt Danmark over(og fra fag til fag), men i min SRP, skrev jeg intet i punktform. Det gjorde jeg simpelthen af ren skær frygt for at punkter ikke er pædagogiske nok.

Ved ikke om det overhovedet er en hjælp, men held og lykke! 


Brugbart svar (0)

Svar #2
15. december 2014 af ramobaro

det ikke fordi din analyse skal indeholde 10 overskrifter hvor der står, budskab, afsender, osv.. 

men personligt har jeg valgt at analyserer mine tekster hver for sig med hver deres overskrift og til sidst lavet en samligning med en anden overskrift, da det er relevant ift min opgave, 

hvis der er en ting som du hhv. fokuserer meget på og som er relevant ift din problemformulering tror jeg godt man kan tillade sig at opdele med et andet overskrift. Men prøv så vidt at gøre det overskueligt uden at de virker for folkeskole agtigt hvor man havde punkt opstillet sin analyse.. håber du forstår hvad jeg mener ;) 

og spørg evt. din vejleder over mail ... 


Skriv et svar til: Analyse og fortolkning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.