Privatlærer

Tutor i Lineær Algrebra, calculus og almen kemi

16. januar 2015 af Karstenskov (Slettet)
Hej :)

Mit navn er Stine og jeg er lige startet på bioteknologi på AAU. Det er rigtig spændende og lige det, jeg gerne vil i fremtiden ! Jeg har finder bioteknologien forståelig, men jeg har til tider svært ved nogle af de kurser i matematik og kemi, som ligger her i starten af uddannelsen . Jeg søger en tutor, der hvis det skulle ske, at jeg dumper de eksaminer, jeg lige har været oppe i, kan jeg hjælpe mig med lineær algebra og almen kemi . Hvis jeg består, drejer det sig om calculus . Har du evnerne eller kender du en, der har og som kunne tænke sig udfordringen, så kontakt mig endelig via mail [email protected] . Jeg bor i Aalborg, men køre gerne lidt - specielt hvis man er dygtig ! :)

Jeg tænker 100-150 i timen alt efter kompetence og erfaringsniveau . Så er du stærkt i matematik og kemi og kunne tænke dig en ekstra løn ved siden af studiet eller hvad man nu laver, så glæder jeg mig til at høre fra dig .

Mvh Stine

Skriv et svar til: Tutor i Lineær Algrebra, calculus og almen kemi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.