Psykologi

Angående synopsis øvelse

21. februar 2015 af HFNU (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg har i psykologi læst en artikel - : http://www.hfflex.dk/psykologib/materialer/modul3/opgave1.pdf.

"Vi ændrer os ikke så meget som" : som er et bilag fra Kristelig dagblad.  Jeg skal blandt andet finde ud af hvad den psykologifaglige problemstilling er i bilaget???.  og jeg ved ikke helt hvad det vil sige.

Hvis der er nogle der gider bare hurtigt at skimte bilaget igennem-er det en stor hjælp. 1000tak

  


Svar #1
21. februar 2015 af HFNU (Slettet)

Jeg skriver lige linket her igen; for tror ikke man kan komme ind på det andet link. 

www.hfflex.dk/psykologib/materialer/modul3/opgave1.pdf -den her skulle hvertfald virke. Hvis der er nogen der vil hjælpe mig hvad jeg kan spørger om i min problemformulering? er meget blank- og har virkelig brug for hjælp....mange mange tak på forhånd


Svar #2
22. februar 2015 af HFNU (Slettet)

Er nu gået i gang så godt jeg kunne- men har virkelig stadig brug for hjælp. Vil meget gerne hører om der er nogle der har lyst til at kigge min halvfærdige opgave igennem? det er 1gang jeg laver en synopsis i psykologi- og ved slet ikke om det jeg har lavet er hvad der kræves af os på b-niveau.

Mange tak for hjælpen


Svar #3
24. februar 2015 af HFNU (Slettet)

Jeg har ikke lavet en synopsis i psykologi før og vil derfor hører herinde om der er nogle der kan fortælle mig om min problemoformulering er ok?

Jeg har opgivet linket til selve bilaget som jeg skal lave en synopsis over. 

Min problemformulering lyder på:

Hvilke evt. forklaringer eller teorier er knyttet til at mennesket personlighedsdannelse ifølge bilaget: Vi ændrer os ikke så meget, og skiller dette syn sig fra andre teoretikers syn på menneskets personlighedsdannelse?

-Hvad er Fem-Faktormodellen? og hvorfor er den vigtig ifølge Lars Larsen leder af center for gerontopsykologi på Århus universitet?

Skiller andre teoretikers syn på personlighedsdannelsen sig fra teorien om Fem-Faktormodellen?


Skriv et svar til: Angående synopsis øvelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.