Engelsk
Hjælp til gennemlæsning af paper!
Hej!
Ved godt at det ikke er det bedste jeg har skrevet rent indholdsmæssigt men hvis der er nogle der ville være super søde og læse den igennem for divers grammatiske fejl har stirret mig blind på den....
Der er ca. 700 ord :D
Svar #1
07. april 2015 af Stygotius (Slettet)
Var det ikke meningen at det var dit arbejde du skulle aflevere og ikke andres ???
Svar #2
07. april 2015 af BGH1995 (Slettet)
Hej
1. Husk at bruge "is" ved ental og "are" ved flertal - Der er en del fejl der.
2. Tjek din tekst igennem for stavefej. F.eks. "marital" i stedet for "material".
Svar #3
07. april 2015 af heid5067 (Slettet)
Tusind tak - har også lidt svært ved hvornår jeg må bruge udvidet tid.
Svar #4
Hvad glæde har du ved at få en karakter for noget som andre har lavet ???
Svar #5
07. april 2015 af heid5067 (Slettet)
Unskyld men så vidt jeg kan se er der ikke nogen der har lavet noget for mig andet end at påpege at jeg skal være opmærksom på mit brug af is og are, marital skal ikke rettes til material da jeg bruger ordet ægteskabslig og ikke materiel også spørger jeg egentlig bare efter hvornår jeg må bruge udvidet tid så kan ikke se hvad du mener med "andre har lavet" for jeg kan ikke se at der er nogle der har sendt mig en rettet version?
Svar #6
07. april 2015 af BGH1995 (Slettet)
Husk også at øve dig på, hvornår man sætter et punktum og komma.
Svar #7
Du har da selv bedt andre om at gennemlæse din opgave og finde og rette grammatiske fejl i den.
Det betyder at det du afleverer, ikke er resultatet af dit arbejde.
Svar #8
08. april 2015 af BGH1995 (Slettet)
Hej
Jeg har rettet nogle af dine fejl - Andre steder har jeg blot skrevet, hvad du bør kigge på.
Vh
Skriv et svar til: Hjælp til gennemlæsning af paper!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.