Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP hjælp

19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Vi prøver igennem, i håbet om, at ingen vil komme med negativ feedback og ignorerer mit ønske.

Hej allesammen. 

Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, og overvejer kraftigt at anlægge en klage. Vil en venlig sjæl eller to, kigge opgaven igennem og give en bedømmelse for opgaven, så ville jeg sætter umådelig stor pris på det

Mange tak på forhånd

Vedhæftet fil: srp opgave.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
19. februar 2016 af PeterValberg

Jeg henleder lige til din første tråd [ LINK ]
Bare fordi du opretter en ny tråd, ændrer IKKE på det faktum,
at du sikkert har fået den evaluering, du har fortjent (for din SRP).
Denne portal er ikke tiltænkt "rygklapperi" og "åh, hvor er det synd for dig...:"...

Som jeg skrev i den anden tråd: ... acceptér din karakter, det er sikkert fortjent!

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

nej nej det er ikkke det der er mit mål. Men hvis jeg blot ville kunne få en til at kigge den igennem og vudere "Ja det er noget lort du har skrevet" eller "Det ville kune betale sig at klage", det er blot, det der er meningen, så hvis du er færdig, med at misfortolke og blande, dig uden nogle konstruktive råd, vil jeg bede dig om at blande dig udenom tak.


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. februar 2016 af PeterValberg

#0 Så vær dog venlig at erkende det faktum, at:

din lærer sikkert er professionel nok til at give dig den karakter, du har fortjent...
din lærer har prøvet det x antal gange før, - det har du ikke....
du sikkert har lavet en fin opgave, der bare ikke er bedre end den karakter, du fik...
der ikke er noget, du kan gøre ved det, - lev med det...
vi (på denne portal) IKKE "vil stryge dig med hårene".... 

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Brugbart svar (0)

Svar #4
19. februar 2016 af Stats

Dine kilder... Jøses!! Har du aldrig lært hvordan man skriver kilder.. Alle dine kildehenvisninger er lige til skraldespanden.

Sproget kunne også trænge til at blive løftet:
Mødet fandt sted på Amerikansk jord med de primære deltagende være Isreals premiereminister [...]
Sprogfejl... og der er mange flere..

På eksempelvis side 21, da har du bare skrevet (kilde) 

og side 25, fodnoten
Finde kilde http://act...

og hvorfor er din konklusion i en anden tekstfarve??

Syntes du selv at konklusionen besvare problemformuleringen?

Igen, forskellige tekststørrelser i din litteraturlise (eller hvad du vil kalde den)

Må jeg spørge.. Har du kopiret fra andres opgaver? - i så fald, så skal du gøre klart og tydeligt tegn på, at du har da det, gerne med kildehenvisning - ellers vil tælle som plagiering.

Karakteren 02 - tja... Jeg vil tro at den ligger i den høje ende af 02... Men ærligt.. Jeg tror også selv at jeg vil vurdere den til 02 hvis jeg skulle rette den...

Mildest talt.. Du har afleveret en halvfærdig aflevering..

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #5
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Mange tak for kritikken!
Hvad med selve indholdet? Er der mange mangler der?

Brugbart svar (0)

Svar #6
19. februar 2016 af Stats

Indholdet er okay. Der kunne godt have været lidt mere analyserende. Det er stort set kun et referat af hvad der er sket... Husk at der skal være lige meget engelsk og samfundsfag. Kan du udpege hvor i opgaven at du anvender samfundsfaglig metode og hvor du anvender engelsk metode?

Men jeg forstår godt dine frustrationer, for det ser ud til at du har brugt meget tid på opgaven.. (hvis du altså 100 % har skrevet alt i opgaven selv???)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #7
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Ja okay.. Jeg kan godt se hvad du mener.
Mener du ville være tiden og besværet værd at anlægge en klage?
Mvh Kristoffer
Tak for hjælpen

Svar #8
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Jeg har skrevet alt i opgaven selv?

Brugbart svar (0)

Svar #9
19. februar 2016 af Stats

Hvis du kan begrunde hvorfor du burde have en større karakter end den du har fået - ellers ikke.

Jeg vil selv mene at det ikke er besværet værd.. Jeg tror personligt at der er blevet slået hårdest ned på dine kildehenvisninger (eller generelt formalia).

#10

Det gør den nogen gange... Jeg har også selv oplevet at den laver spørgsmålstegn uden at jeg selv har lavet det...

- - -

Mvh Dennis Svensson


Svar #10
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

En fejl med spørgsmålstegnet

Svar #11
19. februar 2016 af krillo123 (Slettet)

Okay tusind tak for hjælpen Dennis

Brugbart svar (0)

Svar #12
19. februar 2016 af Stats

Så lidt.. :-)

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: SRP hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.