Engelsk

Feedback på engelskstil??

21. marts 2016 af gymlivet123 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej 
Jeg ville høre om der var nogen som ville give mig feedback på min næste engelsk stil... Synes opgave var lidt svær og er virkelig ikke sikker på, hvor godt den er skrevet... 

Derudover mangler jeg en konklusion, sådan en er jeg virkelig dårlig til. Er der en som måske kan komme med et forslag til hvordan jeg skriver den i denne stil?? 

Afleveringen er vedhæftet. 

Tak på forhånd!! :) 

Vedhæftet fil: Red from Green .docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
21. marts 2016 af ping317 (Slettet)

Der er lidt meget, og er sku lidt presset, så det bliver lige hvad jeg nåede. Generelt ser jeg din største udfordring i stilen som formidling. opgaven er rent ud sagt ikke fantastisk skrevet.

Jeg tror en stor del af din udfording ligger i dine skift mellem passiv og aktiv. Selvom det kan være være fint at skrive "jeg" og "os", er det min generelle opfattelse, af man har en tendens til at formulere sig mere professionelt, når man udelukkende skriver passiv. Et forslag til en passiv indledning i din lidt flydende stil kunne være - med andre ændringer også - er vedhæftet som billede (så den ikke går i diverse filtre). synes også det bliver væsentlig bedre længere nede, når du begynder på passivt sprog. 

Det skal siges at hvis jeg lavede opgaven vil jeg slet ikke lave denne form for indledning, jeg vil i stedet bruge min indledning på at forklare hvor jeg vil hen med opgaven. Jeg ved mange, også på universitet, skriver en motiveret ramme om emnet i indledningen på en opgave, så det er i og for sig fint nok. 

Vedhæftet fil:Udklip.PNG

Skriv et svar til: Feedback på engelskstil??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.