Engelsk
hjælp til englesk
hvem kan hjælpe mig med englesk
mit emne er
Wealth and Poverty
hoved emne er
Poverty in the UK
Why did I choose this subject?
What is poverty?
How does poverty affect families?
How can we solve the problem?
jeg er virkelige dårlig til englesk ved ikke hvordan jeg skal formulere mig hvis der er nogen der ville hjælpe mig vil jeg også betale
Svar #2
06. juni 2016 af hatice11 (Slettet)
tak for det
jeg skal oversætte det her
jeg har valgt at fortælle om fattigdom i storbritanien pga det var det eneste emne der intresseret mig, og jeg synes det er spændene at for mere vide om emnet.
jeg vile starte med at fortælle hvad fattigdom er, det er der flere forklaringer på. Mennesker der er ramt af fattigdom når de har så lav indkomst, at de ikke har råd til basale behov som bolig, tøj, mad og rent vand. Den lave indkomst gør at deres sundhed og eksistens bliver truet. 5,8 millioner mennesker i storbritanien kæmper for at skaffe livsnødvendiheder som mad, 4 millioner britiske børn lever i fattigdom i storbritanien. hvis et barn vokser op i fattigdom i storbritanien idag er der kun en ud af 6 chanser for at opnår gode karakter i skolen. det påvriker børn resten af deres liv, hvis forældrene ikke har råd til at sende dem til fodbold,holde fødselsdag, eller købe mobiltlf, de bliver ensomme får svært ved at få venner.
Det svært at fattigdoms problemet, men der findes mange organistaioner i verden der hjælper de fattige så som, oxfam eller røde kors. men vi kan også hjælpe med finde et job til dem der kan arbejde,
jeg synes vi lever i uacceptabel verden nogen lever i extrem rigdom mens nogen sulter, vi er heldige i danmark vi næsten alle en indkomst. jeg synes vi skal lade være med at tænke kun på os selv, vi skal mere tænke på det fattige mennesker, og hjælpe dem hvis alle tænkte mere på dem og hjalp dem så ville problemet være midre.
Skriv et svar til: hjælp til englesk
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.