Engelsk

hjælp med felj

25. januar 2017 af marcus30301 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

hej jeg vil gerne blive bedre til engelsk jeg vil gerne vide hvad jeg gør forkert sådan jeg kan blive bedre såp det kunne være rart hvis i sagde hvilke fejl der er i denne tekst :)

My name is Asher I don’t have a last name, no one has a last name. I’m living in a perfect community with no anger, I like my family, there is rules like use precise language take your morning medication and never lie. I have 2 friends my best friend Jonas and my good friend Fiona I really look forward to the graduation for ¨the twelve’s¨ the ceromony is led by the Chief Elder, I really hope I get a good job maybe something what could be fun and something I maybe can learn something about I’m normally the guy who is funny and coming up with some jokes and I like to make a game out of anything sometime do I have trouble following the rules perfectly. I’m often late for school but it’s lucky that i’m fast with the apologies. In the community do all forgive me really easy I think they like me, I can just say I’m apologise and they say apologise accepted. At the Ceremony of Twelve, did i assigned to be drone pilot and Jonas is selected to be the new Receiver of Memory, the Receiver of Memory is really special only one got assigned to be the Receiver of Memory and we are not talking about that person, Fiona got assigned to be nurturer. After i got assigned to be drone pilot did i work really hard and i took it really serious, after some time did i take Jonas and Fiona to a high place to show them the drones and to tell them about how it is to be an drone pilot. when i'm flying looking down on everything its it like i'm seeing things for the verry first time and there is these two huge rocks as lean against each other and making a kinda triangle. and Jonas showed us something, something diffent something i never have seen before but it was aggainst the rules and i don't want to break the rules anymore so i walked away. But life in a world where we just do the same things every day we take the morning medicine and go to the job we got assigned to, but i like the world i life in. 

Vedhæftet fil: The Giver.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. januar 2017 af Hjælpmig21

Din opgave indeholder en del fejl som jeg ikke selv ønsker at rette, - det skal din lærer!

Hvis du virkelig ønsker at blive bedre til engelsk kræver det, at du lærer de forskellige grammatiske regler. Tag på biblioteket og lån engelske bøger så dit ordforråd kan blive bedre, og snak eventuelt med din engelsklærer om, hvordan du kan forbedre dine svagpunkter. 

Angående teksten: den indeholder grammatiske fejl og stavefejl. Selve opgaven er ikke formuleret særlig godt, men nu kender jeg jo ikke til opgave kravene!

Held og lykke

~Hjælpmig21


Skriv et svar til: hjælp med felj

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.