Samfundsfag

dumpet eksamen i retssociologi

31. januar 2017 af Anonyminized (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Kære Alle,

Jeg henvender mig til Dem, da jeg  flere gange har taget retssociologi eksamen dog uden held. Jeg skal nu tage eksamen til feb.2017 og er begyndt at læse op på eksamen. Men jeg vil høre om de har nogle  gode råd til hvordan jeg bedst kan forberede mig til denne eksamen. Jeg har læst bogen igennem og har gennemgået forelæsningensnoterne  - men da dette er min sidste chance til at gennemføre eksamen er jeg tvivl om det er tilstrækkeligt, derfor håber jeg at de kan hjælpe. 

På forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. februar 2017 af Moderatoren

Du skal vel kunne pensum? Hvad er pensum? Har du fået nogle råd af din underviser efter de andre eksamener?


Svar #2
01. februar 2017 af Anonyminized (Slettet)

Pensum i faget er Lovene og livet af Bettina Lehmann Kristiansen & Jørgen Dalberg Larsen: Jeg har læst pensum et par gange. Jeg blev informerede af underviseren, at jeg skulle lave tidligere eksamensæt og have styre på teori og empiri. 


Brugbart svar (2)

Svar #3
01. februar 2017 af LilanKahn (Slettet)

Læs din fag beskrivelse der er her der står hvad du skal kunne. Lig særlig mærke til hvad der står under "Målbeskrivelse:" da det er dette du bliver bedømt på.


Skriv et svar til: dumpet eksamen i retssociologi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.