Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP redegørelse sideantal?

10. december 2017 af Dumpap123 (Slettet)

Hej!

Jeg skal i min SRP redegøre for hele 1.verdenskrigs forløb samt baggrunden for det + inddrage kildemateriale. Jeg har allerede skrevet 4 sider, men mangler stadig (efter min egen plan) at redegøre for fem begivenheder, og vil have dette presset ind på to sider. Men er seks sider alt for meget til en redegørelse eller er det maksimum? Jeg ønsker ikke at blive trukket ned i karakter pga. en alt for lang redegørelse, så er der nogle der ved hvor lang en redegørelse må være?


Svar #1
10. december 2017 af Dumpap123 (Slettet)

Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at gøre redegørelsen længere end analysen og vurderingen, da redegørelsen jo er det laveste taksonomiske niveau


Brugbart svar (0)

Svar #2
11. december 2017 af Moderatoren


Svar #3
11. december 2017 af Dumpap123 (Slettet)

Altså jeg har ikke mere end 2400 anslag på hver side (uden mellemrum, fodnoter osv.). Så hvis jeg skriver for meget til det andet, så det går over 20 sider, så er det bedst at jeg skærer i redegørelse? Men hvis jeg ikke skriver over, så kan seks sider godt gå an? :-)


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. december 2017 af Sariwa (Slettet)

Min lærer gav mig et tip der hed 5, 7,6 altså 5 sider for redegørelse 7 for analyse og 6 for diskussion så du har 2 til indledning og konklussion(to be safe). Derudover mener jeg at anslag er med mellemrum 2400! :)


Skriv et svar til: SRP redegørelse sideantal?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.