Engelsk

Hjælp til oversættelse

16. januar 2018 af Buster1989 - Niveau: 8. klasse

Nogen der vil hjælpe mig med at rette min oversættelse denne tekst til engesk?

Claytown er en søvnig lille by. Jeg fandt den sidste sommer, da jeg tilbragte nogle dage i den sydlige del af landet. Den største bygning i Claytown er kirken. Den er smuk, meget smukkere end de andre kirker, jeg besøgte den sommer. Den er bygget af grå kalksten. Men jeg så ikke mange mennesker i byens gader, og da jeg ønskede at købe noget kaffe, opdagede jeg, at butikkerme var lukkede, selv om klokken kun var 4 om eftermiddagen. Så prøvede jeg at finde en restaurant, for jeg havde ikke spist siden kl. 8 om morgenen. Der var en restaurant, men den var ikke åben. Jo, Claytown er en søvnig lille by.

Claytown is a sleepy little town. I found it last summer, when I spend some days in the southern part of the country. The biggest building in Claytown is the church. It is beautiful, a lot more beautiful than the other churches, I visited this summer. It is built with grey limestones. But I didn’t saw a lot of people in the streets of the town, and when I wanted to buy some coffee, I discovered that the shops ware closed, even though the clock only was four in the afternoon. So, I tried to find a restaurant, cause I hadn’t eaten since eight in the morning. There was a restaurant, but it wasn’t open. Yes, Claytown is a sleepy little town.


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. januar 2018 af Stygotius

Hvordan  "hjælpe" ???


Svar #2
16. januar 2018 af Buster1989

Altså om der er noget der er forkert.

Brugbart svar (1)

Svar #3
16. januar 2018 af Stygotius

Det har ikke noget at gøre med at hjælpe

Fede typer = fejl

Claytown is a sleepy little town. I found it last summer, when I spend some days in the southern part of the country. The biggest building in Claytown is the church. It is beautiful, a lot more beautiful than the other churches(,) I visited this summer. It is built with grey limestones. But I didn’t saw a lot of people in the streets of the town, and when I wanted to buy some coffee, I discovered that the shops ware closed, even though the clock only was four in the afternoon. So, I tried to find a restaurant(,) cause I hadn’t eaten since eight in the morning. There was a restaurant, but it wasn’t open. Yes, Claytown is a sleepy little town.


Svar #4
17. januar 2018 af Buster1989

Undskyld formuleringen af mit spørgsmål, men mange tak for hjælpen.

Skriv et svar til: Hjælp til oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.