Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Vedr. SSO

16. januar 2018 af Mariapert

Hej alle,

Jeg står i den uheldige situation, at jeg desværre ikke har fået tilmeldt mig til SSO-opgaven, da jeg har været indlagt. Jeg kan forstå, at tilmeldingsfristen er ovre de fleste steder. Er der nogen, som har erfaring med, at selvom tilmeldingsfristen er overskredet, så kan man alligevel godt blive tilmeldt og hvis ja hvordan? Det er virkelig vigtigt for mig at komme ind på mit drømmestudie, og jeg mangler kun at skrive denne opgave for at komme ind i år. 

Jeg håber, at I kan hjælpe. 

/Maria


Brugbart svar (1)

Svar #1
16. januar 2018 af Smut1

Hej Maria 

Jeg kan desværre ikke hjælp dig, men hvis du ikke får skrevet din SSO dette skoleår, så tilmeld dig to til næste år, så du er sikker på, at du ikke må gå to år om! (Man kan nemlig ikke altid få en sygeeksamen, selvom man har lægeerklæring) 

Jeg vil desuden gerne råde dig til at bruge dit "sabbatår" (ekstra) konstruktivt, således at du ikke føler at du spilder tiden. Jeg blev selv tildelt et ufrivilligt sabbatår, som jeg brugte på at tage fjernundervisning, arbejde og at tage på højskole (sidstnævnte var en alletiders ide!). 


Skriv et svar til: Vedr. SSO

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.