Engelsk

Oversættelse

29. januar 2018 af 1stein (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Kan nogen hjælpe mig med at oversltte det her: 

This church was chosen for several reasons: (1) The building was already naturally southerly oriented, so as to receive unobstructed exposure to the sun; (2) the height of the walls allowed for a long line to measure the sun's progress through the year more precisely; (3) the ancient walls had long since stopped settling into the ground, ensuring that carefully calibrated observational instruments set in them would not move out of place; and (4) because it was set in the former baths of Diocletian, it would symbolically represent a victory of the Christian calendar over the earlier pagan calendar.

Brugbart svar (0)

Svar #1
29. januar 2018 af siav4000 (Slettet)

Spørg om noget konkret

Brugbart svar (0)

Svar #2
29. januar 2018 af Stygotius (Slettet)

Hvad med selv at prøve først??

Hvad er det  som du ikke forstår??

Svar #3
29. januar 2018 af 1stein (Slettet)

Haha, ok slap af. Jeg havde prøvet, men det var en smule svært. Egentlig ikke nr. 2 og 4, men de to andre..

Brugbart svar (0)

Svar #4
29. januar 2018 af Stygotius (Slettet)

Må en opgave ikke være en smule svær??

Svar #5
30. januar 2018 af 1stein (Slettet)

Jo, og jeg har lavet den selv nu.

Men kan jeg lige spørge, hvad forventer du egentlig af spørgsmål på et sted ved navn Studieportalen?

Der er jo sikkert også folkeskoleelever med spørgsmål, og hvordan kan du vide hvem der er hvem?

Brugbart svar (0)

Svar #6
30. januar 2018 af Stygotius (Slettet)

Man forventer ikke at andre bedes om at lave/oversætte hele  opgaver for en, men at man kan have brug for hjælp til konkrete enkeltproblemer som man ikke selv kan løse. 

Studieportalen er ment som hjælp til selvhjælp, -ikke at man skal kunne aflevere noget som andre har rettet/udført for en..

Skriv et svar til: Oversættelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.