Engelsk

Article

31. marts 2018 af Mia1p - Niveau: 10. klasse
Hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvad den her artikel handler om. Jeg prøvet selv at slå orderne om for at finde ude af hvad den handler om. Men kan slet ikke forstår handling af den. Håber der nogen der kan forklare mig hvad den handler om. Det ved betyde rigtigt meget.

https://www.npr.org/sections/alltechconsidered/2016/09/14/493881325/video-gamers-head-to-the-gym-to-enhance-competitive-edge

Brugbart svar (0)

Svar #1
31. marts 2018 af Anders521

Hvad tror du artiklen handler om?


Svar #2
31. marts 2018 af Mia1p

Jeg forstår lidt at den handler om et spil han har lavet og den hjælper han hans bror med at tabe sig sig. Mere ved jeg ikke.

Svar #3
31. marts 2018 af Mia1p

Er der nogen der kan hjælpe!

Brugbart svar (0)

Svar #4
31. marts 2018 af Stygotius

Mon han  ikke hjælper sin bror med at tabe sig???


Brugbart svar (0)

Svar #5
31. marts 2018 af Anders521

Ja, det handler bl.a. om spil, men prøv at læse overskriften

             Video Gamers Head To The Gym To Enhance Competitive Edge

Hvad kan du udlede fra denne?


Svar #6
31. marts 2018 af Mia1p

Altså overskriften når jeg skal oversætter den til dansk så er det jo at spiller skal forbedre sig i gymnastiksalen når det skal til konkurrence. Jeg kun forstår det her mere forstår jeg det ikke.

Brugbart svar (0)

Svar #7
31. marts 2018 af Anders521

Gymnastiksal? Du mener nok et motionscenter. Hvilke forbedringer opnår en spiller ved at træne i et motionscenter?  


Svar #8
31. marts 2018 af Mia1p

Nu forstår jeg intet af det.

Brugbart svar (0)

Svar #9
31. marts 2018 af Stygotius

Der står ordret:

"Spillere strømmer til motionscentret for at forbedre (deres) konkurrencemæssige evner"


Svar #10
31. marts 2018 af Mia1p

Det vil sige dem der spiller, de skal i motionscenter for at forbedre til deres konkurrencemæssige evner. Kan i ikke fortælle mig hvad det hele tekst handler om. Jeg er meget forvirret over den her tekst. Håbe virkelig i kan hjælpe mig.

Skriv et svar til: Article

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.