Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Klage over SRP

13. april 2018 af skuffetoversrp (Slettet)

Hej Studieportalen
Da jeg i dag fik min SRP tilbage blev jeg meget skuffet over karakteren, da jeg selv mener, at den på baggrund af det faglige indhold burde have fået en højere karakter. Jeg vil derfor høre, om nogen har lyst til at læse den samt give et bud på, hvad I synes den ligger til karaktermæssigt. 

Jeg vil nemlig gerne være helt sikker i min sag, hvis jeg går videre med den og klager. Derfor vil jeg heller ikke skrive hvad jeg fik for den, da jeg ønsker nogle helt nye øjne på den, der ikke ved karakteren på forhånd.

Jeg har skrevet om bloggermarkedsføring i fagene afsætning A og dansk A, så hvis der er nogen, der er skarpe på de fag ville det være perfekt. 

Håber på at høre fra nogen, der har lyst til at bedømme den, og jeg takker på forhånd. Jeg kan forresten sende den over mail.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. april 2018 af guuoo2

Aftal et møde med din vejleder, som helt sikkert har noteret alt hvad der var at sætte en finger på, samt hvad censor påpegede. Efter en gennemgang af de noter er du sikkert mere forstående.


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. april 2018 af Mathian

Et spørgsmål af nysgerrighed. Du mener den er bedre end hvad den er blevet vurderet til, hvad baserer du din vurdering på? Når du vurdere din egen opgave, hvilket grundlag gør du det ud fra?


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. april 2018 af Mathian

vurderer*


Skriv et svar til: Klage over SRP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.