Andre fag

projektopgave underemne HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!

16. december 2018 af hejjjjjjjjjj09 - Niveau: 9. klasse

Hej! 

Vi er to piger i 9. klasse, som skal til at tænke over vores projektopgave. 

Vi har fået et overordnet emne som lyder af "På Vej", og kunne godt bruge lidt inspiration til evt. underemner. 

Vi har overvejet noget med dannelse kontra uddannelse, men der er desværre mange i vores klasse der tænker af samme dur. 

Sidste år arbejde vi sammen om et meget samfundsfagligt projekt, hvor vi tog udgangspunkt i den danske kultur/den tanzanianske samt de mange fordomme/forventninger den vestlige verden har omkring/til Afrika.

Vi fik 12 for opgaven, og har intet problem med at skulle lave noget meget samfundsfagligt, men da vi begge er ekstremt naturfagligt intresserede vil vi meget gerne have lov til at inkludere dette lidt mere i år. Jeg har også en del "kontakter" som kunne hjælpe med at få udført et rigtigt fedt forsøg som vores produkt + eventuelle relevante undersøgelser + interviews hvis vi vælger at gå ned ad den vej. 

Nogle ideer? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. december 2018 af kiwi321cool

Hvad med rejsen til Mars?


Svar #2
16. december 2018 af hejjjjjjjjjj09

Det var måske en rigtig god ide, så kan vi få vent muligheden for en ny civilisation samt komme ind på vores klimaproblemer, skal lige have vendt den med min makker imorgen! Du ligger ikke tilfældigvis inde med en genial ide til et produkt vel? 


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. december 2018 af kiwi321cool

Hvad med et forsøg, der viser hvad der skal til for at vi kan bosætte os på mars, da mars jo er -63 grader celsius


Svar #4
18. december 2018 af hejjjjjjjjjj09

Det lyder som en god ide! vi skal bare lige have fundet ud af om det er muligt 


Brugbart svar (0)

Svar #5
18. december 2018 af kiwi321cool

Dejligt at jeg kunne hjælpe jer lidt på vej


Skriv et svar til: projektopgave underemne HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.