Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Klage over SRP

24. februar 2019 af Uiasi

Hej Studieportalen,

Jeg har skrevet min SRP, hvormed jeg fik 00. Jeg synes selv den ikke havde fortjent 00, men tværtimod 7 eller 10. Jeg spurgte min vejleder hvad han mente om det, og han synes at opgaven havde fortjent 00, på grund af indholdet var på folkeskoleniveau. Selvom min vejleder mener dette, har jeg læst hvad de faglige mål en SRP skal indeholde og mener selv at min opgave indeholder de fleste af de faglige mål. Vil også mene selv at min opgave opfylder problemformuleringen der blev stillet af mine vejleder. Da SRP svarer til to karakter har det trukket mit snit gevaldigt ned, som gør at det ikke er muligt for mig at komme ind på mit studie medmindre jeg far 12 i alle fagene jeg afslutter i år, samt eksamenerne. Derfor ville jeg høre om det ville være muligt hvis nogen vil læse den igennem og sige hvad de mener om den?

Jeg vil også lige høre om, hvad jeg skulle gøre nu, som er den bedste løsning? Jeg har tænkt mig at sende en klage, dog får jeg først svar når eksamens perioden går i gang. Dermed kan jeg ikke starte 3.g om, for at få det snit der skal til, for at komme ind på mit drømme studie, som ligger deromkring 9-10 i snit.  


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. februar 2019 af Jakob2019 (Slettet)

Jeg vil gerne læse den igennem


Svar #2
26. februar 2019 af Uiasi

#1

Jeg vil gerne læse den igennem

Hej Jakob,

Vil du være sød og dele din mail med mig så jeg kan sende den til dig? Og tusinde tak for at du vil kigge den igennem


Brugbart svar (0)

Svar #3
26. februar 2019 af Jakob2019 (Slettet)


Brugbart svar (0)

Svar #4
26. februar 2019 af Herstall

Kan også godt tage et hurtigt kig på den hvis det er. 

Min mail er: [email protected]


Skriv et svar til: Klage over SRP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.