Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP klage

25. februar 2019 af STXelev94
Hej alle,
Jeg har for en uge siden fået min SRP opgave tilbage, med en karakter som jeg fandt virkelig overraskende.
Jeg havde forventet 12, eller ihvertfald 10, men fik 7 for opgaven. Selvfølgelig har jeg overvejet at jeg overvurderer mig selv, men inden jeg afleverede fik jeg 4 andre personer, alle med en høj akademisk uddannelse til at læse den igennem, og de vurderede den også til 12. Jeg skrev i Engelsk A og Religion B. Jeg snakkede i dag med min religionslære som sagde, at det religionsfaglige var rigtig stærk i min opgave, og at det var engelsk delen der trak ned.

Jeg overvejer stærkt at klage over karakteren, men ville først få nogle flere meninger. Hvis nogen har lyst til at supplerede en mening ville jeg sætte rigtig stor pris på det. Jeg kan sende den på e-mail, men det haster lidt, da jeg skal have sendt klagen ind senest på søndag, hvis jeg går igennem med det.

På forhånd tak!

Brugbart svar (1)

Svar #1
25. februar 2019 af Jakob2019 (Slettet)

Jeg vil gerne læse den igennem


Svar #2
26. februar 2019 af STXelev94

Hej Jakob2019, tusinde tak for din henvendelse. Har du et sted jeg kan sende den privat? En e-mail eller hvad du nu foretrækker?

Skriv et svar til: SRP klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.